Zelf tijdens een proef gewoon slaan. Ben er nog nooit op afgestraft door een jury.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus stiekem omgekeken en jawel, een daas op z'n kont
En dan
?
maar ja, die zat al vast + daas op kont heeft ook heel de proef mee gereden + zwiepende staart dus ook....

Relaxed schreef:bulck schreef:Daarom gaat er hier altijd nog dazenspul over vlak voor ik binnega, dan heb je dat probleem niet.
Nou dat spul is ook niet zaligmakend.. Ik spoot het er ook altijd op, maar toch zitten ze er nog wel is hoor..
ikke wel, en was NIET blij
anneliesdj schreef:Scum schreef:Zodra een paard gaat zweten dan is het spul uitgewerkt. Vriend heeft er afgelopen weekend ook eentje doodgeslagen, bij teugels op maat maken. Arm paard was hard aan het schudden om er vanaf te komen!
Veerust werkt ook als een paard zweet en is goedkoper dan die speciale paardenzooi
Tijdens de eerste proef zat er 1 op haar hals waarna ze begon te schudden, ik heb hem gewoon doodgeslagen en daarna konden we weer fijn verder rijden. Ik wist toen ook niet zeker of het mocht, had er geloof ik is iets van gehoord dat iemand er op was aangesproken, maar mijn pony gaat toch voor!!
Twiggy2008 schreef:Je laat je paard lek prikken voor al dan niet een paar puntjes meer of minder????
Hmmmmm, tja......... wat je maar belangrijk vindt....... Ik zou het belangrijker vinden dat mijn paard zich prettig voelt en zou dat rotbeest absoluut wegjagen!!!
maar spuit mijn paard dan ook van top tot teen in met stinkspul, denk dat ze daar niet zo dol op zijn... 
. Mocht het een keer gebeuren dat er wel zo'n naar beest mijn paard lastig komt vallen tijdens mijn proef dan zou ik hem zeker proberen we te jagen en nog beter dood te meppen