Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
diam0nd schreef:@ TS er is best wel een kans als ze nu al ruim zitten dat ze na een paar keer rijden echt niet meer prettig zitten. Ik zou er in ieder geval nog even goed over nadenken.
Dat je raar loopt is niet meer als normaal trouwens. Die pijn hoort er echt bij!
Mijn laarzen zaten met het passen in de winkel super goed en netjes ik heb ze toen dus ook gekocht. Zijn petrie standaard.
Na zo'n 2 a 3 keer rijden zaten ze dus al erg los en zakte m'n laars echt een flink eind af naar mijn gevoel. Fijn rijden ging dus niet meer.
Ik ben ermee terug gegaan en nu heb ik er zooltjes in & hakverhogers. Nu zitten ze eindelijk goed.
Het is dus nogal een gedoe allemaal en het is ook erg persoonlijk.
Kan mijn vinger er makkelijk tussen stoppen ook..
Een hele leuke en pijnlijke manier om ze sneller te laten zakken... ga er mee traplopen

Lien_dv schreef:heb ook wel net gelezen dat trappen lopen neg kan uitdraaien omdat ze dan in je knieholte naar buiten kunnen krullen ipv zakken.. Ben benieuwd, heb ze nu ook al heel de tijd aan en ze bevallen me welEerst dacht ik Ooh nee dit komt nooit goed met al die pijn :p
Moet ik nog iets op verzinnen