[PG] fjordje Zorro

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bonita17

Re: [PG] fjordje Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 11:17

het is m inderdaad niet de stamboom komt niet overeen met die van mij. Hij lijkt er wel sprekend op , ook qua karakter en alles maar goed

Lennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 11:20

bonita17 schreef:
heb je er geen stamboom van dan ? dan kan ik kijken of de namen kloppen

Maar die wist je toch niet?

bonita17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 11:58

als je goed gelezen had dan zag je dat ik wel een stamboom had maar niet bij de hand dit schreef ik in het vorige bericht :

Hoe weet je dat het niet die zorro is kan zijn dat hij meerdere eigenaren heeft gehad of iets. ik heb de stamboom wel van hem maar niet bij de hand, sit op dit moment op stage en ga eind van de dag weekendje op vakantie dus ben maandag pas weer terug

Lennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 13:12

Ja dat heb ik gelezen, daar staat toch in dat je hem op dit moment niet weet maar maandag pas....? :Y)
Daarnaast doe ik mijn best voor om het een en ander uit zoeken en je reageert vrij kattig terug. Ik vind dat niet echt netjes als ik eerlijk moet zijn.. :o

bonita17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 13:45

inderdaad ik kom maandag pas terug ja maar dus heb ik m wel maar jij zei van je sei tog dat je m niet had. ik kan m zo opzoeken op internet maar moet ik het nummer weten en die ligt thuis dus kan ik maandag er pas op terugreageren

Ydel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 14:29

het verhaal van Lennox klopt en is dus echt voor 99 % niet jouw Zorro!!

Hij staat ook nog steeds op mijn naam :)

En hij is rechtstreeks vanuit ons naar Nancy gegaan.
Ook zijn we een paar weken geleden nog bij hem gaan kijken en was toch echt 'onze' Zorro.

Succes met verder zoeken! ;)