Wat te doen... Als een andere combinatie door je ring rijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TheFreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 11:38

Al vergaat bij wijze van de wereld dan moet je als nog ongestoord je proef door kunnen rijden. Zulke dingen kunnen overal en altijd gebeuren. Ik vind dat het meisje uitgesloten had moeten worden maar die beslissing ligt bij de jury. Was dit op de wedstrijd in Aalst?

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 13:34

Wel balen dat dit gebeurde, maar inderdaad: zo mogelijk stug doorrijden.

Laatst had ik het ook en ik kwam zelfs zowat stijgbeugel aan stijgbeugel met de ruiter van het paard dat even kwam buurten :oo Gelukkig is mijn paard übercool en liep mooi door. Hij heeft ook weinig te vrezen, want bij een beetje botsing neem ik aan dat mijn Groningers het wel 'winnen' met hun massa :D

Konstantine

Re: Wat te doen... Als een andere combinatie door je ring rijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 13:45

Oeii, dit lijkt me zo erg hè... Ik heb wel eens gehad dat het paard dat ik reed besloot dat ze de andere ringen leuker vond, maar ik heb echt met de meeste moeite van de wereld nog net kunnen voorkomen dat ik de ring van een mederuiter in scheurde, al kostte me dat wel bijna een aanvaring met de juryauto :=
Gelukkig was het paard van diegene langs wiens ring ik scheurde aardig bomproof en heeft het geen invloed op haar proef gehad, anders had ik me toch wel een beetje rot gevoeld...

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-10 16:56

Showjumpert schreef:
Al vergaat bij wijze van de wereld dan moet je als nog ongestoord je proef door kunnen rijden. Zulke dingen kunnen overal en altijd gebeuren. Ik vind dat het meisje uitgesloten had moeten worden maar die beslissing ligt bij de jury. Was dit op de wedstrijd in Aalst?

Dan moet ik de mijne toch maar even Bomproof gaan maken, haha!
Nee dit was op een wedstrijd in Reusel.

sammyjo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 23:50

balen zeg maar als het gaat gewoon stug doorrijden en anders had ik gevraagd ofde proef opnieuw mag starten

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 13:39

dat meisje dat naast jouw reed kan er eigenlijk ook niks aan doen, pony gata op de loop , pakt bit vast ofso, niks aan te doen.
Het is nou eenmaal dikke pech. wel heel jammer, maar als de jury het ziet krijg je meestal wel iets hogere punten ;)
Dus als het dan superslecht gaat normaal, en dan ook krijg je miss nog wel een 7 ook.xd
dus achter elk nadeel schuilt een vordeel? :D xd

_mobo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-10 20:44

Gewoon doorrijden, en erom kunnen lachen :D

Plukkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 18:51

wat toevallig!
had ik laats ook,,
maar dat was meer omdat er een paard was losbegroken en de ring was ingesprongen :P

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 23:47

Ik heb dit ook wel eens meegemaakt, meisje bleef op een gegeven moment door mijn ring dollen. Jury zei niks dus ik reed stug om haar heen, soms met een boogje, soms een figuur wat kleiner makend. Jury heeft er uiteindelijk niks van gezegd, maar alleen als commentaar op de coupon gezet: En dat is nou concentratie en stug doorrijden.

Ik was er absoluut niet blij mee dat ik door moest rijden :x maar dat is inderdaad het risico van buitenwedstrijden. Hoe waren je punten uiteindelijk?