Bak gebruik.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:41

Er geeft één vrouw les en die staat daar dan de hele dag? :+
Al staat ze er maar een paar uurtjes, gewoon erbij gaan rijden...

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:41

Maarr... hier vraagt ze toch helemaal niet om?
Ze vraagt om tips voor haar tabel?

Ik zou gewoon een soort dagtabel maken, met x aantal vakjes.
Van 10-22 ofzo? (weet niet van hoelaat tot hoelaat stal toegankelijk is?) en dan voor elk uur een vakje?

Jespri

Re: Bak gebruik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:46

Ik zou het inderdaad net zo doen als FM hier boven zegt :j

Veder snap ik alleen het probleem niet....
Wij hebben ook 2 bakken (binnen en buitenbak)
en nog een springtuin veder hebben we 4 instructrices op stal lopen waarvan er zekker 2 elke dag wel paar lessen geven.
en wij hebben 100 paarden staan :o en raad eens als ik ga rijden rijd ik 9 van de 10 keer alleen en hooguit met ze 4e.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:46

ik zou gek worden als ik om een bepaald uur mn paard gezadeld moet hebben om hem prezies binnen dat uur getraint te hebben :')

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:47

Ik vind het nogal krom, daarom reageer ik met datgene wat ik schreef.

Er staat een vrouwtje de hele tijd les te geven..... maar (bijna?) iedereen heeft er last van. Aan wie geeft dat vrouwtje dan les?

En met 20 man kan je niet allemaal de bak voor jezelf houden, dat is gewoon onmogelijk.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:49

het enige waar wij een schema voor hebben is voor de lessen.
Wij hebben een krijtbord, daar staan de dagen van de week op en daar onder kan je dan schrijven welke tijd je les hebt.. Om nou van iedereen te verwachten dat ze om de beurt rijden, dat gaat niet met 15/20 man dan moet de een om 7 uur smorgens en de ander om 10 uur savonds.
Maar als je iig de lessen al ergens hebt staan kan iedereen er rekening mee houden..

Jespri

Re: Bak gebruik.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:50

Wij hebben inderdaad wel een lesboek hier kan je aangeven wanneer je les hebt. Bij dressuur lessen mag je er gewoon bij rijden alleen heeft de gene die les heeft voorang. met springen mag het ook maar word het vaak niet gedaan omdat het gewoon kort weg niet handig is.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 16:51

Gwenda_Horse schreef:
maar bij ons is er 1 vrouw die geeft les. en neemt elke keer alle tijden inbeslag. en als er een schema komt dan kunnen we daaar rekening mee houden.

Wat bedoel je hiermee? Er is 1vrouw en die geeft iedereen op stal les, of geeft ze ook les aan mensen die van buitenaf komen?
Een lesrooster is wel handig, zodat je weet waar er een les is en jij kunt besluiten daar niet bij te gaan rijden. Maar een lijst maken waarop iedereen zet hoe laat hij/zij de volgende dag/week van plan is te gaan rijden, dat wordt em niet denk ik...

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 19:39

Misschiien een soort vergadering houden wie wanneer rijd op excel kan je hem maken!