Paard heeft paniek bij Harmonie, Drumband, Straatfeest etc.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-10 17:23

Daisyree schreef:
Bah vervelend dat je paard zo reageert. En ja leg dan maar eens uit zo'n dier uit dat het niet eng is.
Nu las ik ergens dat hij rustiger wordt zodra de stal in zicht komt. Nu snap ik dat dit ergens anders is, maar is het misschien een idee om iets van een tijdelijke stalling op je land te maken. Ik heb geen idee of dit mogelijk is hoor, ik denk alleen even hardop. Op deze manier kan je paard misschien een veilig plekje voor zichzelf creëren.

Nouja eigenlijk bedoelde ik meer als hij de boerderij ziet weet ie dat achterom gewoon zijn vriendjes staan te wachten. :P
En we hebben de stalling jammer genoeg moeten afbreken omdat ze een water...blablabla moeten aanleggen, en dat hebben die natuurlijk precies uitgedokterd dat dat onder de stallen doorloopt. Idioten :o

Daisyree

Re: Paard heeft paniek bij Harmonie, Drumband, Straatfeest etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 18:24

Ach ja, verkeerd begrepen. Ik zei al ik was ook maar hardop aan het meedenken. Zoals al geopperd is zou ik hem inderdaad langzaam aan de herrie laten wennen. Maar goed daar heb je op kort termijn niet zo veel aan. Suc6!