Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha dat was nog wel aardig te handelen, maar het voelde helemaal niet goed... Moet wel zeggen dat ik al die proeven winst of prijs had
Maar als ik iets minder gedurfd rijd, rijd ik ook wel mijn wpen... Op het moment vind ik dat voor mijzelf en mijn paard even belangrijker die rust even terug vinden, dat voelt gewoon hartstikke fijn
Hoop ook echt dat ik voorlopig stiekem het minimale aan wpen rijd, want dan kan ik mooi nog wat trainingsrondjes rijden in het L1
zonder dat ik gelijk over moet naar het L2... HC starten vind ik dan namelijk weer zonde

tientjeh schreef:Nu moet ik zeggen.... Ik zelf, als jury zijnde, zie ik liever een spetterende proef met een paar flinke fouten. Dan een proef die safe is.
Dan is de volgende discussie altijd, de jury geeft alleen maar 5,6,7. Tja, wat wil je als een proef netjes is, maar net niet dat extra heeft.
Bij proeven die wat spectaculairder zijn, kan ik soms 9ens kwijt, maar ook 3en. En dat maakt het jureren zo mooi.
Tja, soms moet je de uitdaging aangaan. Al weten mensen zelf het beste of het paard geschikt is om uitdagender te rijden of dat hij beter blijft onder wat meer op safe gaan.
Wil je 3-en en 8-ens (en mss wel 9-ens) halen dan mag je wat mij betreft wel wat lef tonen, laat een onderdeel maar eens mis gaan, die compenseer je dan wel met een ander heel goed onderdeel. En dat jureert zooooo lekker! En staat ook leuker op een coupon, 8-ens enzo (liever zie je dan die 2'en of 3'en of 4'en niet
)
Die leek wel erggg rustig te lopen, maar wel met impuls. 
Maar ze scoord altijd wel, beter dan een paard op safe te gaan rijden omdat als je meer gedurfd rijd krijg meer knie actie's en dat willen vele jury's zien veel actie's.
die houden van spectaculairder rij technieken, maar de ene paard heeft het en een andere paard heeft dat net niet. Maar als een paard het niet heeft kan je ook niet laten tonen