Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

fjordlinka schreef:Ik vind eerlijk gezegd de paarden bij kikkert er minder uitzien dan bij Elzenhof.
Elzenhof gaat ook rustiger over het strand dan Kikkert en draven en galloperen minder, maar die paarden hebben wel zowat de hele dag mensen op hun rug en moeten bosritten, strandritten en lessen. Dus moeten hard werken in het hoogseizoen.
Kan je moeilijk de hele dag op die paarden gaan zitten crossen, wat ik dus vaak zie bij kikkert.
Persoonlijk doe ik paardrijden niet alleen om het crossen..
Paarden bij Elzenhof gaan ook heeeel lang mee, er wordt goed gekeken naar het welzijn van de paarden.

Mieke_Cunna schreef:Hier ook iemand die super fijne ervaringen heeft bij Elzenhof. Heb er zelfs nog een 't shirt van![]()
Ik was heleboel jaren geleden samen met mijn ouders 4 weken op vakantie op texel en omdat ik niet zin had steeds overal dingen te bekijken werd ik "gedumpt" bij elzenhof. Ik mocht gewoon meedoen met borstelen, opzadelen, poep scheppen, mensen helpen etc.. Ik werd er zo spontaan ontvangen, echt tof! Ik vond de paardjes er happy en gezond bij staan en voor zover ik mij kan herinneren voelde ik des tijds wel een zekere strijd tussen beide manege's..
kom er al 4 jaar en jij ook ieder jaar ?