Mischien moet je duurdere of betere handschoenen kopen ok al zijn ze duur dan heb je ook nog eens wat.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mischien moet je duurdere of betere handschoenen kopen ok al zijn ze duur dan heb je ook nog eens wat.
Jockeyhorse1 schreef:Ik heb thuis van die handschoenen van wol en er zit een soort van grip op zodat je niet wegglijd maar die zijn nog lang niet stuk .Mischien moet je duurdere of betere handschoenen kopen ok al zijn ze duur dan heb je ook nog eens wat.
Carlijn_94 schreef:oooh daar heb ik ook echt altijd last van!
Mijn zus heeft handschoenen van de lidl, die doen het eigenlijk heel goed![]()
Maar weet niet hoe die heten
. Ooit in een heel klein ruitershopje op gestoten, gaan langer mee dan mijn Roeckls (die rij ik om zes maanden gewoon helemaal stuk, inclusief gaatjes aan de bovenkant van mij hand?!). Vooral als het warm is vindt ik deze van Macwet beter dan die van Roeckl, omdat het heel luchtig materiaal is. Geen idee wat het is maar zit erg fijn, is veel minder warm en is precies ook rekbaarder.

brittx13 schreef:Ik heb hele erge fijne, die helemaal niet snel kapot gaan!! De handschoentjes hebben heel erg veel grip. (weet niet van wat soort stof ze zijn) en bij je vingers is een soort "ventilatie" stukje. Zijn super fijne handschoenen.
Ik heb ze in het wit en in het zwart.
Het merk is Harry's Horse.
http://i188.photobucket.com/albums/z245/Corneel_WB/Te%20koop/11072009402.jpg
Die heb ik in het wit, en in zwart.