Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voor mij dit dus .
. anais96 schreef:Moontje1991 schreef:Ik vindt het zelfs egoistisch om af te stappen.
zo van oh dat vindt hij eng weet je ik stap af als hij er vandoor gaat en ik kan hem niet houden dan ben ik hem kwijt en wordt hij mischien doodgereden maar heb ik niks.
Nee
Waarom zou je egoïstisch zijn? Ik durf te zeggen dat GEEN EEN paardengek zo iets zou denken.
Beetje overdreven.

Moontje1991 schreef:Nooit.
Als je afstapt en je paard slaat ophol ben je hem kwijt als je blijft zitten ga je mee..
Ik vindt het zelfs egoistisch om af te stappen.
zo van oh dat vindt hij eng weet je ik stap af als hij er vandoor gaat en ik kan hem niet houden dan ben ik hem kwijt en wordt hij mischien doodgereden maar heb ik niks.
Nee
Ik zeg niet dat dit bij alle paarden zo is, maar zo heb ik het wel met de mijne ervaren.
xSiep schreef:Moontje1991 schreef:Nooit.
Als je afstapt en je paard slaat ophol ben je hem kwijt als je blijft zitten ga je mee..
Ik vindt het zelfs egoistisch om af te stappen.
Nee
Dit vind ik echt nergens op slaan. Als mijn paard echt op knappen staat dan stap ik echt wel af hoor! Als ik hem dan gewoon goed vasthou en NIET loslaat is hij veel rustiger dan dat ik erop blijf zittenIk zeg niet dat dit bij alle paarden zo is, maar zo heb ik het wel met de mijne ervaren.
Ik stap dus af zodat hij veiliger blijft voor IEDEREEN, dat heeft dus niks met egoisme te maken.
Bij mijn pony stap ik juist nooit af omdat ik daar erop meer controle heb dan eraast
Apacheshadow schreef:Maar ooit gebeurt het dat je hem niet meer kunt houden dat hij zo in paniek raakt dat de teugels scheuren of dat je hem gewoon niet meer kan houden.
EN dan ben je hem kwijt en kun je hem niet meer behoeden voor gevaar.
Een paard denkt ah eng rennen en niet oh daar komt een vrachtwagen met 80 aan laat ik stoppen en wachten tot hij voorbij is zodat ik veilig over kan steken.