teugels op maat nemen en verzorging.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Laura1602

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 17:25

ElsB schreef:
miss_lizje schreef:
Ik heb ooit het commetaar gehad dat ik mijn teugels in de verkeerde volgorde op maat maak

Heb ik ook gehad en ik heb toen gevraagd wat het jurylid bedoelde. Volgens hem moest je eerst de buitenteugel een stukje verkorten, dan de binnenteugel, dan weer de buitenteugel, etc.
Iets anders: de teugels op maat maken door één hand over de teugels naar voren te schuiven en de teugels dan te verdelen over beide handen (weet niet of ik dit duidelijk uitleg?) was wat dit jurylid betreft ab-so-luut niet toegestaan; mensen die dit gedaan hadden kregen een 4. :x De wedstrijd daarop gaf een ander jurylid juist iedereen die de tegels niet met één hand had verkort een onvoldoende. Sindsdien ben ik het spoor bijster... :?

Ik heb dit ook altijd geleerd van mijn instructrice! Vraag me af waar het vandaan komt dan :o
Verder nooit wedstrijden gereden, dus nooit van bijvoorbeeld een jurylid gehoord of het juist is ofniet. Lijkt me inderdaad het meest logisch wat kleinvosje hierover zegt!

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 20:06

Ik begin altijd met mijn nieuwe buitenteugel.
Dus als je op de linkerhand van hand verandert, (Ik zeg maar even wat, H naar F) dan is je linker hand de nieuwe buitenteugel dus daar begin je mee.