Zou jij een cap kopen via internet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Re: Zou jij een cap kopen via internet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:33

Ja, ik heb mijn laatste GPA via internet in Engeland gekocht.

psycholove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:43

ik zou wel gewoon via een webwinkel bestellen
als ik de goeie maat wist en het scheelde veel met de ruitersportzaak
bij een ruitersport zaak kan je ook nog steeds niet in de cap kijken en wie weet hoe het personeel van de fabrikant ermee om is gegaan of winkel personeel

jendemen25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:53

ik heb mijn cap van kavalkade via via www.paardendrogist.nl gekocht. ik wist gelukkig wel m`n maat. maar ik vond hem mooi en wilde hem graag hebben. ik dacht als ie neit goed is stuur ik hem gewoon terug, maar dat was niet het geval en sindsdien bestel ik vaker paarden spullen zowel voor mijzelf als voor mijn paard via internet! succes!

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:36

Ligt eraan, als er een goede ruilmogelijkheid is wel, maar ik heb het eigenlijk zelf nog nooit gedaan, is toch net iets makkelijker om gewoon bij de ruitersportzaak te gaan kijken/passen.

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:38

ik heb mijn charles owen cap ook via internet gekocht en ik heb steeds gemailt over wat voor maat ik moet hebben als ik normaal 57 heb. Had mijn hoofd met een meetlint gemeten. Ik kreeg helemaal advies hoe ik het beste kon meten en welke maat ik dan zou moeten hebben en hij paste!! :D

powerzoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:40

ik hem mijn caps ook gewoon via internet gekocht.
niets mis mee

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:40

Ik heb net een nieuwe cap gekocht via Moonwolf hier op bokt. Eerst heb ik mijn hoofd opgemeten en de cap past perfect, heel netjes verzonden en binnen een week in huis.
Ik zie geen problemen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:41

Omdat ik het model wat ik draag nog niet in de winkel tegen ben gekomen bestel ik mijn cap wel via internet. :j Voordeel is wel dat ik al weet hoe hij zit en welke maat ik moet hebben. Geloof dat ik destijds wel de afspraak heb gemaakt om hem goed in gepakt (in piepschuim e.d.) en verzekerd heb laten opsturen

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:43

Scum schreef:
Ik zou het niet doen. Probleem bij internet artikelen is vaak het bezorgen. Dat wordt in het algemeen alleen op kantooruren gedaan, en dan werk ik....
Daarnaast wil ik hetgeen wat ik koop eerst zelf in de hand hebben gehad zodat ik zeker weet dat het goed is.

met merk onbekend geef ik je gelijk...

maar pikeur is pikeur, en als een gpa bij divoza goed is is dezelfde bij een onlinewinkel in lutjebroek dat ook...

Op de gok zou ik het niet doen, wel eerst passen en dan bestellen.

Wij hebben onlangs voor iemand ene cap besteld en doorgestuurd naar Nederland, heb hem hier bekeken op beschadigingen en de cap was keurig ingepakt, kan niets meer mee gebeuren dan wanneer de caps naar de ruitersportzaak worden verzonden/gebracht vanaf de fabriek/groothandel/importeur...
je weet nooit wat er onderweg mee gebeurd is....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:37

Ik heb ook mn cap via internet besteld. Ik zou gewoon alles goed nalezen zodat je zeker weet dat je hem mag omruilen/retourneren.
Mijn cap moest ik ook omruilen voor een maatje groter, viel toch kleiner dan verwacht.

marleeniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 10:40

Ik heb mijn GPA ook via een online winkel gekocht, scheelde erg veel geld! Wist wel de maat en mochten er toch problemen zijn was terug sturen ook geen enkel punt.

ea_bff4_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 13:00

Hangt er vanaf wat voor cap.
Een cap die je niet kan verstellen zou ik niet op internet kopen, dan weet je niet of ie past of lekkerzit *D

Ellen

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 13:06

xWelsie schreef:
nee cap doe ik toch liever in een echte paardenwinkel, je weet nooit wat ermee gebeurd is.. ookal is die 'nieuw'

In de winkel weet je dat ook niet.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 13:23

Nee, heb een kleine maat en er zijn wat merken die groot uivallen of gewoon niet prettig zitten. Dus voor zoiets ga ik toch echt naar de winkel toe.

Emelwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:52

Jahoor, mits ik het ook kan ruilen als het niet goed is.

Dorindaikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 18:42

Ik heb het zelf ook een keer gedaan, maar je moet wel ff kijken of je hem wel egt terug kan sturen als hij niet past. Want bij mij was dat niet het geval. Gelukkig paste de cap wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 18:44

Ik heb het zelf ook gedaan, kwam veel goedkoper uit. :)
Gelukkig paste de mijne goed. Vantevoren in een winkel passen kan inderdaad handig zijn. :)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 18:47

Zou niet weten waarom niet?
Alhoewel je idd wel de voorwaarden goed moet bekijken van te voren. Beetje lüllig als je hem niet meer terug kan sturen of ruilen als het niet naar je zin is. :)

Revanche_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 19:08

Als je hem eerst in een winkel kunt passen,
en daarna op internet besteld lijkt het me geen probleem. ;)

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:01

Ik heb sinds vorige week mijn nieuwe cap binnen. Vanuit Frankrijk naar mijn huisje verstuurd :)

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:07

Ik heb tot nu toe al mijn caps in de winkel gehaald. Met mijn kleine koppie heb ik heel snel dat caps niet passen en in de winkel kan ik er gerust 20 verschillende passen.

mikcavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:27

Als de cap veel goedkoper is dan in de ruitersportwinkel, zou ik het misschien wel doen. Maar alleen als ik zeker weet dat de cap goed past, en als hij teruggestuurt kan worden, zou ik het wel doen.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 17:37

ja ik zou het ook gewoon doen hoor. Als je eerst hebt gepast zie ik er geen problemen mee. De online ruitershop waar je hem vandaan haalt pakt hem neem ik aan wel goed in.

Vera_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:14

Ik zou het niet doen.
Ik vind het altijd fijn om een cap gewoon direct te kunnen passen enzo, en om er ook deskundig advies enzo er bij te kunnen krijgen.
Als je een cap thuis gestuurd krijgt, kan hij misschien goed zitten, terwijl het misschien helemaal niet zo is.

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 13:04

Ik heb mijn caps tot nu toe gewoon in de winkel gekocht. Dat vind ik ook wel fijn want dan kan ik even passen en kijken of het een beetje staat. Als ik van een bekend merk een cap kan kopen bij een betrouwbare webshop dan zou ik het wel doen, maar dan zou ik de cap die ik wil eerst passen bij een winkel. Dan weet ik zeker dat de cap goed is, past en ook goed geleverd wordt.