paard is eenkennig , hoe kan ik er het best mee omgaan .

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 11:24

YelaBrenda11 schreef:
ik vind reacties als ; ''je wilt te snel'' toch niet helemaal kloppen , ik geef het paard te tijd om te wennen die ze nodig heeft .voor de rest ben ik toch wel 3 keer per week bij mijn vriendin , en dan is het handig als het paard me wat accepteerd , staat helemaal los van de tijd die ze daarvoor nodig heeft .

Eehm... sorry hoor maar als je het paard te onrustig vindt bij jou en daarom naar kruiden ed wil grijpen, vind ik daar toch al een hele grote aanwijzing zitten dat je wel degelijk te snel gaat. Anders had je wel het geduld gehad om te wachten tot ze zich relaxed bij jou voelt, zonder middelen te gebruiken.

En er is ook al een paar keer de tip gegeven om niks met het paard te doen behalve er gewoon te zijn, heb je dat al eens gedaan? Want ook al vind jij kroelen en vasthouden ed langzaam genoeg gaan, het paard geeft aan dat hij het toch nog te snel vindt.

Dus laat dat beest nou eens met rust en wacht tot hij toenadering tot jou zoekt.