Grappig vliegenmasker mét ogen! UV-bescherming???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:14

Dit is sowieso knip-en-plakwerk op de computer, best knap anders als je 2 exact dezelfde foto's kunt maken van je paard. Dus ik neem aan dat het niet geplakt erop zit, maar idd geverfd. Ik vind trouwens de zonnebril heel cool, jammer dat die niet roze is. Je kan ze toch ook allebei kopen als ze bedie 40% korting hebben ? :))

Corinne14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 20:39

Ze zijn grappig hé! _O-
Ik kan ze inderdaad ook gewoon allebei doen, zo duur zijn ze nou ook weer niet :)* Ik denk dat ik ze maar gewoon neem, en dan zien we wel of ze ook echt een beetje helpen tegen de zon. Ik neem toch maar gewoon aan van wel als de importeur/informatie dat beweert.

Enne je hoeft je echt geen zorgen te maken, natuurlijk kunnen de paarden we er wel doorheen kijken! Anders konden ze toch niet op de markt worden gebracht?! :+ Zie je het al voor je, allemaal blinde verdwaasde paarden in het land :+

Als je interesse hebt moet je het volgende doen:
1. Bestel een vliegenmasker via http://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=funny%20fly%20mask
2. Neem contact op met de mensen van allekabels.nl: mail allekabels.nl! en vermeld daarin het volgende:

"Ik ontvang graag 40% korting op mijn bestelde artikel: funny fly mask. Ik heb gehoord van Corinne dat jullie er van af willen en daarom 40% geven. Mijn bestelcode is: ...

Groetjes. ...."

Als het goed is komt het dan goed. Maar onthoud dat ik de leverancier niet ben.
Laatst bijgewerkt door Corinne14 op 29-05-10 21:12, in het totaal 3 keer bewerkt

Sabinee__

Re: Grappig vliegenmasker mét ogen! UV-bescherming???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 20:48

Oh wat zijn ze hott echt geweldig hahahahaa :)) .