Wat als je paard mest op het fietspad?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 11:00

Bloempjeh_ schreef:
Mandy_B schreef:
Neej eigenlijk moet je op de weg rijden met je paard. ;) paard met ruiter is een bestuurder.

Weet ik, maar ik woon op een weg richting industriegebied (= véél vrachtwagens) en we hebben een breed fietspad, die gescheiden wordt van de weg door een heg. Wat zou je dan kiezen? :)

Nee was voor Kuggur.

Maar meestal laat ik het hier altijd liggen de plekken die ik langs de weg rij zijn vaak erg druk ik ga dan niet even snel van men paard afstappen op de hoop dat mijn paard ook nog even rustig blijft.

Maar als je de mogelijkheid heb zou ik het idd even netjes in de berm trappen. Anders is het jammer..

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 11:02

Het komt eigenlijk nooit voor dat mijn merrie mest als we over de weg lopen. Dat doet ze gewoon niet. Maar als het voorkomt schuif ik het altijd even de berm in.

pamela25

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 11:07

ilse86 schreef:
ik wil het best opruimen. Heb ooit een keer gehad dat mijn paard op het pas geveegde stoepje vlak voor een café poepte. De café-eigenaar stond nog met de bezem in de hand. Dus ik stop netjes en bied mijn excuses aan (namens paard :P). De eigenaar vraagt of ik het ook op wil ruimen. Ik zeg: wil ik wel, maar hou jij mijn paard dan even vast? Dat wilde ze niet en ze vond het daarnaast ook vies dat ik met haar bezem de poep van Hawai op zou ruimen. Toen vroeg ze of ik niet toevallig een bezempje bij me had. Nou, toen brak mijn klomt. Ik zei: ja, die zit toevallig in mijn kontzak. Daarna ben ik doorgereden. Daaaag. Ik heb goede wil getoond, maar als ik dan zo'n domme reactie krijg, ben ik weg.

whahahahah mesen moeten zich meer druk maken over hondepoep waar je 60x in sta als het niet meer is :( :( :(

ilse86

Re: Wat als je paard mest op het fietspad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 11:15

ja, nou ik vind wel dat je het even opzij kunt schuiven als je ertoe in de gelegenheid bent.. maar als ik dan zo'n reactie krijg, zoekt ze t maar uit hoor haha

butengeweun

Re: Wat als je paard mest op het fietspad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 11:20

hier ruim ik het op als het midden op de weg is maar dan moet het wel rustig zijn. En mensen die dan zo gaan roepen en niet even je paard beet willen houden dan is het ook homaar. Ruim het zo op veeg het rustig met mijn schoen aan de kant (niet veder dan de goot) zodat je er niet meer instapt.