Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bluebontje schreef:In het weekend van de 14de zijn er weer wedstrijden hier!
Heb even gekeken, was wel leuk maar er was niet zo veel belangstelling. Moorke schreef:Ik zie het nu pas maar wij gaan begin augustus naar Ameland! Dan gaat mn paard voor de 3e keer mee!:D Hij heeft twee keer bij de lange dunen gestaan en ik denk dat we hem daar weer stallen.
Hij mocht ook wel in Nes staan maar daar kun je niet zo mooi rijden. Bij de lange dunen ben je meteen bij de ruiterpaden en een eindje verderop is het strand waar je (geloof ik) altijd mag rijden!
Weet iemand ook of er dan ook wedstrijden zijn? Ik geloof dat die pas het laatste weekend van augustus zijn, maar als ze eerder zijn kan ik misschien mee doen.
Voor 2 dagen vind ik het wel heel duur, dan kun je beter naar Texel die boot is lang zo duur niet.
Moorke schreef:Echt waar!? In augustus? Want op internet (de site van jullie rijvereniging??) staat dat het het 28/29 augustus wedstrijd is. Terwijl op paardensportfriesland wat anders staat. En op startlijsten staat niets.. Maar als het 14/15 dressuur is kan ik mooi mee doen!
Oke ik geloof dat ik het begin te snappen de andere wedstrijden zijn onderling? Ik ga wel even een mailtje sturen. Anders doe ik (als mn ouders zo lang willen blijven en het wat goed gaat) mee met de wedstrijd als hij de 14e is!
Bluebontje schreef:Moorke schreef:Echt waar!? In augustus? Want op internet (de site van jullie rijvereniging??) staat dat het het 28/29 augustus wedstrijd is. Terwijl op paardensportfriesland wat anders staat. En op startlijsten staat niets.. Maar als het 14/15 dressuur is kan ik mooi mee doen!
Oke ik geloof dat ik het begin te snappen de andere wedstrijden zijn onderling? Ik ga wel even een mailtje sturen. Anders doe ik (als mn ouders zo lang willen blijven en het wat goed gaat) mee met de wedstrijd als hij de 14e is!
Nou, ik heb het even nagekeken. Het is idd de 28ste. Sorry, mijn boekhouding niet goed voor elkaar!![]()
hinke, we hebben hier ook niet zoveel wedstrijdruiters. Das op zich wel jammer en we zijn ook altijd erg blij als er mensen van de vaste wal meedoen. Deze keer waren er ook nog een aantal verhinderd.
Volgens mij heb ik je trouwens zien rijden. Je rijdt een hafje toch?
Wel toevallig, heb nog maar 3 keer buiten gereden. Idd ik rij op een haf, een dikke met lange manen en een blauw shabrak.
Maar ik rij sowieso geen wedstrijden, heb ook geen startkaart. En ik denk dat de meeste toeristen die hun paard mee nemen naar de eilanden gewoon komen om buiten te rijden. En ook weten veel mensen niet dat er wedstrijden georganiseerd worden.Bluebontje schreef:Denk je er wel om dat je niet op de badstranden mag komen met je paard tussen 's morgens 7 en 's avonds 7?
Dus ook al zou het mogen, dan was ik het nog niet van plan. Maar idd nu het morgen weer wat kouder wordt en er minder mensen zijn, zou het wel kunnen, maar ik was al op de hoogte van die regel

Bluebontje schreef:Ja, mensen die daar een paarden of ander vee hebben lopen mogen daar wel komen. Ook wandelaars zijn welkom, maar niet te paard helaas.
In de winter zijn wij er wel eens te vinden, maar dan zijn alle beesten daar weg.
Je moet er wel de weg weten, anders loop je je zelf hopeloos vast.
We hebben een uitleg van de staleigenaar gekregen, en we zijn eergisteren langs het oerd gereden, en daarna over de duinen en zo weer via het strand terug. Dat was wel een leuk ritje, maar jammer genoeg niet zo lang.
Ik wil wel graag maar ik vraag me af of dat een goed idee is. Vandaag schrok ankie van de andere haf, toen die een scheet liet
Van een groot orkest in het midden van de stoelendans zal ze al helemaal gaan stuiteren ben ik bang
Ik ga wel even kijken. 

marit_xx schreef:aah dat is inderdaad wel jammer!
mijn ouders hebben ook liever niet dat ik alleen rijd, en die van mij wil wel eens wat schrikkerig zijn zonder ander paard erbij mja we zullen zien hoe ze het doet.
ben wel echt suuuper zenuwachtig voor morgen, zo zenuwachtig dat ik me allemaal gekke dingen in me hoofd ga halen wat er zou kunnen gebeuren
Dan is mijn dikke bolle haf ineens niet meer een waggelend tonnetje maar kan ze toch wel ineens heel hard

marit_xx schreef:Leuke foto's hinke!
Ja alles is goed gegaan! Ze was echt super braaf!
Vandaag klein ritje door het bos en duinen gedaan en Kido gedroeg zich voorbeeeldig! Zo ver voorbeeldig voorbeeldig voor haar is :p
Haha ja ik ben hier tot 15 augustus!
Of was jij dat niet.. Ik weet het bijna zeker! Ik dacht nog straks is dat dat ene meisje van bokt! In het bos bij eh ballum? Ik heb een bruin paard. En het was een witte pony met iets op het dekje wat ik niet goed gelezen heb..
haha

.
.