Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Girl In The Mirror schreef:Ik heb juist bij die hele hoge broeken (die tot aan je navel komen zoals de Pikeur Janett) dat je de lijn van mijn ondergoed ziet zitten. En nee, ik heb geen vetrollen of te strak ondergoed. Geef mij maar een broek die op 'normale' hoogte zit, dus ongeveer dezelfde hoogte als mijn ondergoed.
) Farfalla_ schreef:Ik snap je wel, maar ik doelde meer op van die zeer lage broeken, waar je ondergoed echt bovenuit steekt (en al helemaal als je op het paard zit). Tijdje geleden was dit ook met de spijkerbroeken, en dan zag je dus echt bijna iedereen met zn ondergoed (en dan bedoel ik dus geen boxershort, maar een string) boven zn broek uit (of nog erger, een bouwvakkersreet)

dat is inmiddels ook 8-10 jaar geleden
_Bitje_ schreef:ik zal beginnen bij de rijbroeken die ik compleet haat
HH rijbroeken! bah wat een ellendige dingen!
balen dat mijn witte rijbroek van dat merk is, heb er echt spijt van!
zelf heb ik verder alleen dan nog de mondoni rijbroeken , die zitten echt fijn

zijn wel iets duurder maar dan heb je ook iets vind ik. Lowara schreef:ik ben op dit moment compleet fan van de Eurostar Domino![]()
heerlijke broek om aan te hebben in deze hete plakkerige periode, kleed onwijs goed af, en staat erg chique met de achterzakken.
gebruik ze echt als werk rijbroeken, en krijg er regelmatig complimenten over.
( hier heb ik hem zelf aan;)
voor de winterperiode raad ik merken aan zoals Cavallo.
de stoffen daarvan zijn onwijs robuust en lekker warm. modellen zijn vaak ook erg fijn aansluitend

RoseK schreef:Lowara schreef:ik ben op dit moment compleet fan van de Eurostar Domino![]()
heerlijke broek om aan te hebben in deze hete plakkerige periode, kleed onwijs goed af, en staat erg chique met de achterzakken.
gebruik ze echt als werk rijbroeken, en krijg er regelmatig complimenten over.
( hier heb ik hem zelf aan;)
voor de winterperiode raad ik merken aan zoals Cavallo.
de stoffen daarvan zijn onwijs robuust en lekker warm. modellen zijn vaak ook erg fijn aansluitend
Is deze er ook met (kunst)leren zitvlak?
jups