Meteen wedstrijden rijden met nieuwe pony?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CriolloHope

Re: Meteen wedstrijden rijden met nieuwe pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 17:46

eerst even een tijdje zelf gaan rijden dan kan je zien hoe hij rijd en waar hij aan toe is, om nou meteen te gaan wedstrijd rijden is een beetje apart, je moet toch eerst vertrouwen opbouwen wil je ergens aan beginnen?

996981

Re: Meteen wedstrijden rijden met nieuwe pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 21:17

toen ik de pony te rijden kreeg die ik nu rijd ben ik na twee weken gestart :j pony had al wel wedstrijd ervaring en ik zelf ook. zijn misschien heel veel mensen die dit absurd vinden, en daar kan ik heel goed in komen. echter merkte ik gewoon dat we er wel aan toe waren. hij was heerlijk gelijkmatig en heeft gewoon goed vertrouwen in de mens. juist op wedstrijden komt deze pony tot leven. hij wil de mooiste zijn! en dat vind hij ook als ik hem dat gevoel geef. pony vind het prachtig de wedstrijden! en heb er ook nooit problemen mee ondervonden dat het zo snl gegaan is :n heb hem nu sinds oktober en we mogen nu m2 starten :D

natuurlijk weet ik niet wat voor pony dit is. en wat voor persoon jij bent. maar in bepaalde omstandigheden is het helemaal niet erg hoor om lekker te gaan starten :) je hoeft toch ook niet gelijk nederlands kampioen ofzo te worden? een b wedstrijdje is voor de meeste prima te doen, en leert men alleen maar van!