Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tja, van die hippe jassen van Kingsland, BR, Harry's Horse enzo, draag ik eigenlijk nooit. (heb ze ook niet). Tijdens het rijden ben je toch intensief bezig, en doe je al snel je vest uit. Alleen in de winter draag ik mijn 'gewone' jas.

) maar ik werk ook op een manege dus dan draag je 'm toch hele dagen en hij is niet echt vreeeselijk dik maar wel heerlijk warm met een heerlijke (nep)bontkraag waar ik me helemaal in kan verschuilen tijdens het lesgeven op koude dagen. Ook was het tijdens mijn zwangerschap de enige jas die ik nog dichtkreeg (enorme puntbuik) en aangezien ik toen niet werkte (moeilijke zwangerschap) heb ik 'm uitgewassen en gewoon 'voor het netjes' gedragen, zag er keurig uit en geen mens die er aan af kon zien dat het een paardenjas was. Inmiddels heb ik 'm 3 jaar en ziet hij er nog super uit, 't was een investering maar wel een die absoluut zijn geld waar is.
Tal1977 schreef:Ik moet nu voor mijn dochter een jasje kopen, want haar fleecevest waar ze tot voor kort in reed wordt te klein. Ze wil nu eigenlijk wel een 'echt' paardrijjasje hebben...