Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
I.m.o. weggegooid geld.
Qua kosten is het voor mij ook prima te doen. Natuurlijk kan je ook huren maar dan nog moet je het rijbewijs hebben, als je die niet hebt wordt het al snel een stuk moeilijker. Daarnaast vind ik het zo'n geregel als je eens lekker wil buitenrijden dus dat is de voornaamste reden dat ik wel een trailer heb. Wil gewoon onafhankelijk zijn en dat gaat prima op deze manier
Persoonlijk vind ik dat als je echt de ambitie hebt vaak weg te willen met je paard je op z'n minst je E achter B moet hebben. Dit lijkt me fijner voor jezelf zodat je niet steeds andere mensen moet op laten draven telkens als je weg wil. Maar als je niet weg wil en je bent er 100% zeker van dat anderen jouw paard kunnen en willen wegbrengen (in geval van nood) is het van minder belang.
)
lovemyladie schreef:Ik vind dat altijd maar een eng idee wanneer mensen wel een paard hebben maar geen trailer. Maargoed, dat is misschien mijn ervaring. Wanneer er iets is en je moet snel handelen bij bijvoorbeeld een kliniekgeval tja.. dan moet je hem toch nog ergens even gaan huren of lenen. Wel makkelijk als hij zo aan te koppelen is. Maar je moet daar ook plaats, geld en je rijbewijs voor hebben natuurlijk.Voor en nadelen.