Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Dan kun je beter een paar lessen gaan geven, wat daar voor gevraagd/gegeven wordt staat in schril contrast met de juryvergoeding.
carmab schreef:Ik vind het eerlijk gezegd niet zo belangrijk, geld verdienen doe ik door de week wel en jureren is leuk om te doen. Er zijn genoeg officials bij andere sporten die niets krijgen. En we zij uiteindelijk niet verplicht om te jureren, toch? Zelden vraag ik het toegestane bedrag en als ik dan een jurylid hoor vragen om 32,40 omdat dat exact de hem/haar toekomende vergoeding is dan vind ik dat ronduit belachelijk
Fitzroy schreef:carmab schreef:Ik vind het eerlijk gezegd niet zo belangrijk, geld verdienen doe ik door de week wel en jureren is leuk om te doen. Er zijn genoeg officials bij andere sporten die niets krijgen. En we zij uiteindelijk niet verplicht om te jureren, toch? Zelden vraag ik het toegestane bedrag en als ik dan een jurylid hoor vragen om 32,40 omdat dat exact de hem/haar toekomende vergoeding is dan vind ik dat ronduit belachelijk
Kom jij op de fiets of zo?
Ik red het niet eens met 0,28 cent per km, dus er moet al geld bij. Dan ga ik niet nog eens naar beneden af zitten ronden.
Kom op zeg, je betaalt tegenwoordig zo 9 euro per proef!! Als ik dan 28,- krijg hebben ze mijn vergoeding er bijna met 3 proeven al uit, terwijl je er zo 30 voor je kiezen krijgt. Moet ik nog even uitrekenen hoeveel een vereniging daar dan aan overhoudt?
Ik vind de dagvergoeding echt niet in verhouding meer staan tot het startgeld.
Ik vind dit dus een goede ontwikkeling, maar ik vraag me daadwerkelijk af of verenigingen hier ook zo mee om zullen gaan. De tijd zal het leren.
_10_ schreef:Ik vind het ook altijd erg leuk een klein presentje te krijgen, het gaat om het idee.
Soms krijgt de schrijfster ook iets en zoniet dan sta ik mijn presentje aan haar af, zo krijgt ze toch iets leuks mee naar huis.
Over het langer blijven van de jury, op grote concoursen gebeurt het vaker dat de jury direct naar huis gaat maar dan duurt het vaak best lang eer de prijsuitreiking wordt gehouden.
Wordt de prijsuitreiking redelijk snel gehouden vind ik het niet meer dan normaal dat de jury blijft.

Lame schreef:O ik vraag altijd gewoon wat de jury van ons krijgt. Ik ga het toch zeker echt niet vooraf zitten berekenen.. Ik ga er vanuit dat iedereen opgeeft wat hij/zij nodig acht..
Lame schreef:Mag ik een offtopic vraag stellen?
Wij hebben net ons Pinksterconcours achter de rug en wij geven altijd gewoon het door de jury aangegeven bedrag. Nu wilden een aantal jury's meteen naar huis. Mag ik ze dan verplichten om te blijven? En in hoeverre wordt het op prijs gesteld dat er een presentje bij het afrekenen zit? Dit doen wij al jaren, maar volgens mijn schoonvader, is dit eerder een belediging dan een attentie.. Dit terwijl het wel leuke presentjes zijn hoor, uit een woonwinkel.. Graag jullie mening.. kan ik weer meenemen voor volgend jaar.. Bedankt!