Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

...http://diensten.marktplaats.nl/dieren-p ... ijden.html Joyce900 schreef:Prikkeldraad om het bit. En kluisters om de benen, dan kan hij niet zoveel meer.Suc6!
en nog plezier met rellen.
Cassidy schreef:Een paard dat gaat rennen, heeft daar een reden voor. Heb je de rug al een keer laten nakijken, past het zadel goed, is de tandarts recentelijk geweest?
Als jij nog niet zoveel ervaring met paarden hebt, lijkt me dit een heel moeilijk paardje voor je. Ik zou hem verkopen en er een wat rustiger en goed beleerd paardje voor terugkopen.
En prikkeldraad, voeten vastbinden, elektrische zwepen...waar haal je dergelijke idiote adviezen vandaan?

noortje schreef:Cassidy schreef:Een paard dat gaat rennen, heeft daar een reden voor. Heb je de rug al een keer laten nakijken, past het zadel goed, is de tandarts recentelijk geweest?
Als jij nog niet zoveel ervaring met paarden hebt, lijkt me dit een heel moeilijk paardje voor je. Ik zou hem verkopen en er een wat rustiger en goed beleerd paardje voor terugkopen.
En prikkeldraad, voeten vastbinden, elektrische zwepen...waar haal je dergelijke idiote adviezen vandaan?
gewoon een penny die tijd over heeft
OneLovee schreef:Hoe werkt zo een prikkeldraad bitje? Niet dat ik hem zelf wil gebruiken wand het klinkt erg!