Goede luchtdoorlatende/ ventilerende cap voor de zomerdagen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jade

Re: Goede luchtdoorlatende/ ventilerende cap voor de zomerdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 09:55

was net aan het editten :D

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 09:56

volgens mij liggen er meer caps in de winkel dan op de site staan,
met een beetje geluk kan ik vandaag nog langs, dan kan ik er vanavond mee rijden,

maar denk dat het di/wo word

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 10:06

Ik heb sinds een week de Harry's Horse Sirocco. De binnenzijde is uitneembaar waardoor deze gewassen kan worden. Verder zit de cap heerlijk stevig, het uiterlijk is in het echt ook mooi en tot nu toe vind ik hem niet te warm.

De BR Viper heb ik ook gepast toen ik deze cap kocht maar die kan ik je afraden! Ik maakte hem op maat, zette hem op mijn hoofd en ging toen de cap een beetje bewegen om te voelen hoe stevig hij zat. Daardoor schoot de cap direct weer een paar maten groter. Ik heb 3 verschillende caps van dit model geprobeerd en dit gebeurde bij alle 3. Lijkt mij niet erg veilig...

Edit: dit is hem. En bij de EJ in drachten krijg je standaar 15% korting waardoor hij daar maar 85,- is. :D
http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=6600023

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-10 16:32

update, verschillende caps opgehad, uvex zit idd heerlijk, maar het kinbandje zat bij mij niet lekker, net te strak op zn grootst. De andere uvex die ze hadden was een stuk dikker en ze kon me niet goed vertellen of hij goed ventileerde

het is dus een casco geworden :j niet de nieuw master, daar zaten de kinbandjes ook al niet goed bij mij?!

maar geloof de youngster :j

Jana_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 11:19

En bij Eurohorseshop hebben ze hem ook...Daar hebben ze alles van Busse trouwens!
Is inderdaad zeer goede kwaliteit.

http://www.eurohorseshop.com

Doei! Jana.

Silviabol schreef:
ik heb die van busse, echt een ideaal ding! het is een verstelbare, hij voelt heel licht en de binnenkant kun je evt. uitwassen. Hij koste mij rond de 70 euro.

Ik vond het vooral gaaf dat ik eindelijk de zwart/bruin combi had gevonden die ik zocht haha.

Afbeelding

onder andere nickyu verkoopt hem ( even googlen op nicky's keet) en bij het drunens ruiterhuis en in breda bij superhorse heb k hem ook gezien!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:48

Ik weet dat dit topic al iets ouder is, maar heb wel een vraag die hier nog bij aansluit.

Degenen die een Uvex hebben (en waarbij de Casco's niet lekker zitten) wat voor vorm hoofd hebben jullie?
Ik heb een heel lang, maar smal hoofd. En het is 5 jaar geleden drama geweest om een goed passende cap te vinden.
Is toen een Troxel geworden, een Legacy Gold die echt super zit, maar het nieuwere model van die cap zit me niet lekker.
En ben wel toe aan een nieuwe cap.

Die Uvex ziet er uit alsof ik hem wel zou willen dragen, maar wil dus weten of de pasvorm geschikt is voor lange smalle hoofden?
De meeste caps (Casco oa) die zijn veel te breed, als ik die opzet, kunnen links en rechts mijn handen ernaast, zonder dat mijn vingers knel komen te zitten.

Kortom, ik zoek dus een lichtgewicht goed ventilerende cap die ook nog eens smal is.

Moet ik dan aan een Uvex denken?

_Joyy

Re: Goede luchtdoorlatende/ ventilerende cap voor de zomerdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 12:13

De felix buhler(lijkt heel erg veel op de gpa speed air en ventileert geweldig) foto's staan wel in mijn profiel. Hij is te koop bij kreamer pferdesport.