Knotje op wedstrijd in wit of zwart?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ReneeMonty

Re: Knotje op wedstrijd in wit of zwart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 11:53

Ik heb een klip met witte kralen erop genaaid en daaraan een netje ook met witte plastic kralen staat wel leuk.:Y) Eronder heb ik een zwart 'oma' haarnetje omdat zonder dat netje mijn haar niet in het witte netje blijft zitten. Heb namelijk behoorlijk dik haar wat het lastig maakt om netjes te blijven zitten. Heb bruin/donkerblond haar verder zwart met witte outfit.;) Vind een zwarte knot ookwel mooi maar heb zelf voor wit gekozen.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:40

Ik rijdt zelf met een wit strikje. Gewoon omdat ik dat mooier bij mij zelf vindt passen..

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 21:12

Ik heb zo'n wit haartnetje met een strik erboven.
Heb ik toen een keertje gekocht omdat ik mijn vorige bijrijdpaard zou gaan starten. Dit is echter niet doorgegaan.

Maar ik vind een wit parelnetje eigenlijk net zo mooi als een zwart parelnetje. Ligt denk ik een beetje aan je eigen haarkleur.
Omdat je ook een witte broek en een witte blouse aan dus een Wit haarnetje kan ook wel.

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 21:14

ik vind een haarnetje echt heel erg lelijk.
zo'n witje met die pareltjes vind ik eigenijk wel heel erg mooi.
ik heb mijn haar zelf altijd in een knotje (gewoon met elastiekje) want mijn haar blijft niet zitten in zo'n ding.(ik heb helaas heel erg dun haar)

Joelleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:14

Ik rij met een zwart netje met een zwarte strik. Ik persoonlijk vind een zwart netje mooier. Maar het is ook dat het bij mijn haarkleur mooier staat. Ik heb bruin haar namelijk.
Maar bij bijvoorbeeld iemand met zwart haar vind ik een wit netje mooier omdat dat lekker afsteekt. Anders zie je het netje niet zitten. En bij iemand met blond haar vind ik zwart mooier. Bij bruin haar dus ook.

-xxx- Joëlle

Pempy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:56

Ik heb een zwart haarnetje met een strik er boven.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:58

Bij mij hebben al die dingen helemaal geen zin :P Ik heb zo'n dun haar en het is ook nog eens kort, dat er niet echt van een knot te spreken valt als ik het netjes in een elastiekje probeer te proppen.
Verder vind ik op zich alles wel mooi, of het nu wit of zwart is of helemaal niet opvalt. Als het haar maar weg is en niet heen en weer wappert.

Nynke_c

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 11:00

Ik heb een heeele foute witte strik met zo'n netje eronder :+
Vind een zwart kraaltjesnetje zegmaar wel mooi

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 11:02

Ik rij met een wit netje, maar de elastiek is zwart. Anders is het een beetje te opvallend. Heb ook donkere haren dus dan is zwart zo eentonig.

Bordeaux_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 14:53

ik heb zo'n haarrol in en daarover een zwart netje. Eerder had ik altijd een wit netje, maar vind ik nu ook niet echt mooi meer :+

vereentje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 21:52

Ik heb net een nieuwe gekocht; wit parel netje, ik vind het er wel leuk bij staaan, bij ons op de manege rijden er heel veel met wit. *D

strawberrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:22

ik rijd met een blonde haarrol en een wit kralen netje zelf vind ik dit heel erg mooi en ik vind zwart eigenlijk niks nee :o

Riannex_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 11:07

Ik rij met een blonde haarrol & een zwart haarnet met parels ;)
En wit staat ook niet lelijk hoor, ik bedoel je hebt ook witte rijbroek en shabrak ;)

kim89_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:36

Ik rij met een blonde haarrol & met een doorzichtig knotnetje met swarowski steentjes erop... staat erg leuk..ook bij donker haar :o

Souplesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-10 13:29

Bestaan er eigenlijk ook blauwe haarnetjes? Ik heb nu een blauw jasje en blauwe laarzen dan staat blauw om mijn knot misschien nog wel mooier dan zwart :D.

MissAmazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:47

Ik vind persoonlijk dat zo'n netje niet teveel moet opvallen, dus ik zou gaan voor donkere haren, zwart netje, blonde haren wit netje. :P

xTijgetjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:22

Ik heb donkere haren en ik heb een zwart netje, ik rij met een blauw jasje en vanillerijbroek/dekje, dus dan zou wit er niet erg mooi bij staan :D

Jody_Deejay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 21:50

Benta schreef:
Ik heb ook een wit parelnetje

Ik ook..

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 16:42

Ik heb er twee, een zwarte en een champagnekleur.
Het ligt er maar net aan waar ik zin in heb als ik op wedstrijd moet (en welke ik kan vinden xD)
Toch vind ik persoonlijk de zwarte mooier.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 17:32

Ik rij echt altijd met een wint knotje, vind ik veel mooier dan zwart.
Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen.

Soesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 21:00

heb een donut met een eenvoudig zwart/donkerbl. knotnetje, net als anky heeft ;) want zo vind ik het altijd het mooist onder een hoed!

(ik begrijp trouwens even niet wat het uitmaakt welke kleur donut je hebt.. want die zie je toch niet?!)

_Nicky_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 21:17

Mijn haar is blond en ik wou aanvankelijk ook een wit netje, aangezien ze op dat moment enkel zwarte hadden, ben ik voor het zwarte gegaan. Nu ben ik daar wel blij om want ik vind wit ook wat afsteken met je cap en dergelijke. Maar dat is toch wel iets persoonlijks.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 13:02

Ik rij maar net met wat ik zin heb die dag, ik heb een hele collectie liggen met allerlei haardingetjes.

Dun netje met parels, dun netje met swarovski, dun netje met gouden kraaltjes, wit parelnetje, champagne parelnetje, allerhande haarbanden en froezels met of zonder bling/parels/kraaltjes/borduursels, schuifspeldjes, clipjes, knotpinnen en haarsierraadjes met versieringen. Noem maar op. Als ik iets moois zie voor mijn haar, dan koop ik het.

Ik heb bruin haar en een donkerbruine haardonut trouwens, en rij zwarte/donkerbruine paarden in zwart/wit en vos/appaloosa in bruin/champagne en schimmel wisselend.

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 14:01

Ik heb een zwarte met parels,
Wit vind ik niet lelijk, staat goed bij je witte rijbroek en shabrak, wel vind ik een Wit netje persoonlijk het beste bij blond haar staan ;)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 14:04

Ik heb een hele grote. Wit met parels en 2 dikke zwarte elastieken eromheen. Prachtig :+:

Afbeelding