onmogelijke maten laarzen, ben het onderhand een beetje zat

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:57

Heb ook zulke lange stelten, maar heb wel Petri Anky dressuurlaarzen (zonder ritsen) toendertijd op maat laten maken. Was zo'n 350 euro kwijt, maar heb ze al 6 jaar naar volle tevredenheid, draag ze alleen tijdens het rijden (vlak voor en na rijden meteen weer uit, lopen is minder ermee) en ze zien er nog als nieuw uit. Nog niet laten verzolen, maar dat is over een paar maanden wel een keer nodig. Als je er zuinig op bent heb je er wel jaren plezier van. Rij er ook m'n wedstrijden mee, vind 1 paar laarzen genoeg, ze zitten perfect en ik rij er een stuk beter mee dan met chaps of laarzen a la mountain horse. Daarintegen is Petri kwalitatief ook erg goed, beter dan Lipica, dus heb je er ook lang plezier van.
Laatst bijgewerkt door Syberdepiep op 15-06-10 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

_Jessie

Re: onmogelijke maten laarzen, ben het onderhand een beetje zat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 09:59

Heb net mijn Lipica binnen :D Ben er super blij mee!
Ik heb namelijk een te dikke kuit in vergelijking met mijn voet maat.
En er waren wel laarzen die ik paste....maar die waren allemaal boven de 400 euro.
Mijn Lipica's waren 200

Jakizi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 13:43

en zoasl ik al eerder las jophurs met chaps mag je tegenwoordig ook wedstrijd mee starten is bijna altijd wel een mogelijkheid in te vinden

aafje87

Re: onmogelijke maten laarzen, ben het onderhand een beetje zat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 22:52

ook ik kan je maar 1 tip geven: lipica, alles wordt standaard op maat gemaakt, prijzen beginnen met geloof ik een 180 euro.(standaard laars zonder rits)