tropic02 schreef:Herken het probleem. Ik start met mijn haffie 143,5 ook tussen de paarden. Het is me al twee keer overkomen dat ik tussen de pony`s ben geplaatst omdat er op mijn start coupons D-pony staat. Heb contact gehad met het HNHS hierover en er is aangegeven dat het te zien is op je coupons. Op de coupons staat bij paarden: rijvereniging (RV) of rijclub (RC) en bij pony`s: ponyclub (PC) of ponyverening (PV).
Dat gaat niet altijd op, veel verenigingen staan nu te boek als PSV .. paardensportvereniging (zo ook mijn vereniging).
Daar vallen zowel de PC en LR onder en is het voor een wedstrijdorganisatie niet meer te achterhalen of het een pony of paardencombinatie is. Ja, dan zouden ze bij iedereen ook nog naar de leeftijd van de ruiter/amazone moeten kijken ... maar das een beetje veel werk. Misschien is het dan inderdaad maar beter om bijv. L2 paarden op de coupon te zetten of een extra briefje eraan vast te nieten.
Ik heb er zelf overigens met m'n E tussen de paarden nooit last van gehad, niet bij het springen en niet bij de dressuur.
Ik vind trouwens de opmerking van het secretariaat in de post van Whitepanther vrij bot. Lijkt mij niet jouw probleem.