Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jippie schreef:Als je op een Indoor brabant gaat kijken kijk je ook naar de top van de wereld. De grote concoursen werken alleen met uitnodigingen en die gaan alleen naar de beste ruiters!
Ik heb heel vaak geschreven bij de [toen nog] NVDR. Daar zijn de scores vergelijkbaar met de scores op een landelijk concours.
Maar als het nu waar is dat je vanaf de Lichte Tour je scores zo makklijk verdiend dan vraag ik me toch af waarom niet meer mensen Lichte Tour gaan rijden
xxappiexx schreef:p.s. dit was trouwens een manegewedstrijd,
maar die andere niet!![]()
Lianne007"]
[quote="peppertje schreef:en die 212 is op een officiele wedstrijd behaald? Of onderling? en met 26 beoordelingspunten of meer?
astridh schreef:Maar goed we gaan zo wel erg off topic geloof ik. Ik hoorde overigens van de week dat de merrie Paso Doble die in het Z2 loopt onlangs 2x ergens in de 220 punten heeft gelopen.
astridh schreef:Ik hoorde overigens van de week dat de merrie Paso Doble die in het Z2 loopt onlangs 2x ergens in de 220 punten heeft gelopen. Dat is ook wel een super paard (mijn droompaard) die negens en tienen haalt voor onderdelen, dan hebben we het wel over een klasse apart.
Jippie schreef:Die 221 punten zijn voor ons vergelijkbaar met 164 punten. Die andere proef is bij ons gelijk aan 157 pnt [wij hebben 26 onderdelen en geen 35] Dat is dus 1 wp per proef
Jippie"][/quote]
Nog eventjes voor Nistria. De proef van appie ging over 35 onderdelen. Als je dat omrekent naar een proef met 26 onderdelen kom je heel anders uit.
Ik geloof niet dat appie dit vermeld heeft om ons om de tuin te leiden. Ik geloof dat ze niet zo veel verstand van wedsrijden heeft en daardoor is hier een misverstand ontstaan.
[quote="Jippie schreef:Die 221 punten zijn voor ons vergelijkbaar met 164 punten. Die andere proef is bij ons gelijk aan 157 pnt [wij hebben 26 onderdelen en geen 35] Dat is dus 1 wp per proef