krokodillenleren rijlaarzen of chaps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 00:52

Moet toch echt niet gekker worden...en volgend jaar durf je je er niet meer mee te vertonen omdat het uit de mode is? Blij toe dat het embossed is, in echte krokodillen leren laarzen zou ik me toch echt niet durven te vertonen...struisvogelleer is nog tot daar aan toe...

melkbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 01:08

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 10:56

Cassidy schreef:
Moet toch echt niet gekker worden...en volgend jaar durf je je er niet meer mee te vertonen omdat het uit de mode is?

Mag ik vragen waar je heen wilt met deze reactie? Ik heb zelf ruim 1,5 jaar gespaard voor deze chaps/laarzen (ben ik nog niet helemaal uit.) en vind ze gewoon al heel lang erg mooi. Dit heeft naar mijn mening niks met mode te maken maar met gewoon een keer wat anders willen.
Cassidy schreef:
Blij toe dat het embossed is, in echte krokodillen leren laarzen zou ik me toch echt niet durven te vertonen...struisvogelleer is nog tot daar aan toe...

Dat is jouw mening. Nogmaals voor iedereen ik vraag niet om jullie mening, ik vraag naar waar ik deze laarzen kan vinden.

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-10 11:06

melkbus schreef:

Zitten hele mooie tussen, maar ik kijk toch eerst even of ik het niet wat goedkoper kan vinden. Maar bedankt voor je reactie! :D

visiontimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:22

deniro heeft croc laarzen en chaps.

_lautje_

Re: krokodillenleren rijlaarzen of chaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 22:14

Krokodillenleer is wel toegestaan als het van een gecertificeerd bedrijf komt. Niks zieligs of bedreigds aan. Dit zijn gigantische farms en van veelvoorkomende krokodillen soorten. Echter is dit leer bijna niet te betalen. Dit is vanwege de fantastische zachte kwaliteit. Heb van het winter nog hele mooie kroko laarzen (gewone laarzen, geen rijlaarzen) gezien in een winkel en die kosten 15.000 euro (nee geen 0 teveel :+ )