Niet gebeld worden om te jureren??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 11:47

TeeGee schreef:
daffodil schreef:
Hebben? Is zondag 20 juni van ongeveer 1 tot half 5, maximaal tot 5 uur......

Graag :D

Stuur mij even je email per pb, zodra ik dan haar bevestiging krijg (zou ze binnenkort sturen) bericht ik haar dat jij komt!

haasje20

Re: Niet gebeld worden om te jureren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:08

@ Teegee,

Ik zie dat je in Ouderkerk woont, stuur anders een mailtje naar de slotruiters. Mail kan je via pb wel van me krijgen.
Weet bijna zeker dat je dan voor het indoorseizoen gebeld gaat worden;) Is wel weer pas in september.
Als je eenmaal op een bepaalde plaats bent geweest komt het vaak voor dat je dan nogmaals wordt gebeld, je moet gewoon een beetje bekend worden in de regio denk ik.

Succes!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:20

Ik merk ook dat waar ik al ben geweest vaker wordt gevraagd. Jan,febr, maart, april en mei was het erg rustig. Maar juni en juli zit ik vol want ik wil ook nog wel eens starten.
ik merk wel dat ik nu alleen nog voor dressuur wordt gevraagd en niet meer voor het springen. Heb ook een paar verder weg staan maar voor af en toe vind ik dat niet erg. Zie je ook weer eens wat anders in de ring.

@ TG Ik zou zeker verenigingen bij jou in de buurt mailen omdat je nieuw bent in de regio. Denk dat het zeker zal helpen.
Ik wordt via bokt, juryplatform en gewoon prive benaderd

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 13:26

Slotruiters heb ik in februari mn gegevens achtergelaten en ben gevraagd voor 13 mei, dus daar ga ik iig naar toe.

Caroline, ik zal wel eens kijken op de lijst van NH met verenigingen en dan gaan mailen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 13:41

TeeGee schreef:
Slotruiters heb ik in februari mn gegevens achtergelaten en ben gevraagd voor 13 mei, dus daar ga ik iig naar toe.

Caroline, ik zal wel eens kijken op de lijst van NH met verenigingen en dan gaan mailen.

Op startlijsten kun je heel makkelijk een straal van 50 km om je wonplaats zoeken. Vraagprogramma's staan er vaak ruim op tijd op. Die verenigingen zou je dan ook kunnen mailen. Weet niet of je dat al zo hebt gedaan..?

Caroline, ik word idd ook gebeld door clubs waar ik vaker ben geweest :j

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 15:11

Bij Wennekers in Aalsmeer hebben ze ook vaak wedstrijden :j, en als ze mij laten komen uit Bodegraven (ga er zondag voor de 3e keer heen), is Ouderkerk helemaal een wippie! Zal ik anders je gegevens doorgeven zondag? Dan moet je ze maar even pb'en!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 16:36

Wow Judith, wat jureer jij veel, kom je zelf dan nog wel aan rijden toe?

TeeGee, ik denk dat je verhuizing ook wel meespeelt, toen ik een paar jaar geleden tijdelijk in het westen woonde heb ik in dat jaar ook maar amper gejureerd.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 16:48

KarinvdM schreef:
Wow Judith, wat jureer jij veel, kom je zelf dan nog wel aan rijden toe?

Nee, maar ik rijd ook niet meer wegens medische redenen en een hoop operaties, hoop in de toekomst wel weer op een paard te zitten maar voorlopig is dat echt toekomstmuziek.
Met jureren, lesgeven en besturen wat ik alledrie met héél veel plezier doe blijf ik in ieder geval bij de sport betrokken ;)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 18:42

Ik heb gisteravond heel veel mailtjes verstuurd in een straal van 30 km rond amsterdam.

Remember, Wennekes heb ik gemaild en die vroegen gelijk of ik 6 juni kan. Maar dan ga ik al jureren in Nieuw Vennep.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 08:40

Ik wordt genoeg gebeld. Tot mijn verrassing, omdat ik eigenlijk bijna nooit binnen ben om de telefoon op te pakken (behalve tussen 11 uur 's avonds en 5 uur 's morgens :D).
Het is ook nog eens lastig bij mij omdat ik zelf ook wedstrijden rij.

Juryplatform werkt bij ons in de regio helemaal niet. In het begin probeerden de verenigingen dat wel, maar sinds een jaar of 2 krijg ik daar helemaal niks meer van. Volgens mij komt dat ook wel omdat bij ons in de regio heel veel oude juryleden zitten die niks van internet kennen.
Als ik al per mail benaderd wordt dan is dat omdat ze mijn email adres via via kennen.

Het valt me wel op dat er in de klasse Z maar een handjevol juryleden zijn, waardoor je echt overal precies dezelfde tegen komt. En die zitten dus ook van tevoren al te bespreken wie er die dag mee gaat doen. Dus volgens mij mochten er bij ons wel meer Z jury's zijn :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 10:25

TeeGee schreef:
Waar zitten die?

in Stompetoren. In de buurt van Alkmaar.

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 00:08

Ik ben sinds 2008 jury en heb direct na het behalen van deze bevoegdheid de verenigingen in de buurt gemaild. Ik word vaak gebeld en moet ook vaak nee verkopen. Ik jureer zeker wel minimaal 20 keer per jaar.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 00:15

Ik heb dit jaar nog maar de IL gehaald en nog maar 1 afspraak staan.
Jammer,misschien ga ik er iid zelf wel achteraan of laat ik mijn gegevens achter als ik ergens ga starten.
Ik wil over 2 jaar de Z cursus doen,dan moet ik wel minimaal 20x gejureerd hebben!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 12:14

Ambre, waar zit jij ergens in de buurt? Is Roosendaal bijvoorbeeld goed te doen voor je? Daar word ik elke keer voor gevraagd maar ik zit ruim een uur in de auto en daar heb ik niet zo'n zin meer in.....

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 11:32

je zou ook de commandeurs nog kunnen mailen weet niet of je dit al heb gedaan ,weet dat ie ook soms moeilijk aan jurys komen . zit trouwens in heemskerk

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 12:51

Roosendaal is voor mij ook een klein uurtje,maar vind ik geen probleem.Stuur ze maar door hoor!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 15:44

Waar zit je ongeveer ergens Ambre, want ik krijg verzoeken uit het halve land.......heb zondag bijvoorbeeld Leidschendam staan, weet niet of dat voor jou te doen is? Krijg net verzoek of ik zaterdag iemand's plek over wil nemen hier om de hoek dus maar ja gezegd......

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 18:10

k heb nu al 13 keer staan, tot en met 5 december. Gaat goed dus :D

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 18:15

Ambre, waarom wil je de M-cursus overslaan?
Je moet bedenken dat de lijst met nieuwe juryleden nog maar een week of twee geleden bekend is gemaakt. Een heleboel verenigingen plannen hun wedstrijden en juryleden lang van te voren al in. Alle wedstrijden die nu ongeveer verreden worden, zijn dus al bezet. Even geduld hebben zou ik zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 18:20

kleinvosje schreef:
Ambre, waarom wil je de M-cursus overslaan?
Je moet bedenken dat de lijst met nieuwe juryleden nog maar een week of twee geleden bekend is gemaakt. Een heleboel verenigingen plannen hun wedstrijden en juryleden lang van te voren al in. Alle wedstrijden die nu ongeveer verreden worden, zijn dus al bezet. Even geduld hebben zou ik zeggen.

Die kan je overslaan als je met 2 paarden Z2+wp (geloof ik) hebt gereden, als je die mogelijkheid hebt, waarom niet? ;)

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 18:25

@TG
Probeer wennekers in aalsmeer eens ;)
daar hebben ze vaak genoeg wedstrijden

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-10 18:27

Wennekes heb ik gesproken en wat afspraken gemaakt :)

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 20:47

Ik woon vlakbij Zierikzee.Ik moet ook aardig vooruit plannen ivm mijn eigen wedstrijden.
kleinvosje:waarom zou ik de m cursus doen als ik gelijk Z mag?Kost allemaal al genoeg.Wil zsm subtop jury worden!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:31

Tuurlijk kost het genoeg, ben ik het mee eens, maar ervaring kun je niet kopen...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 21:44

Ik word momenteel juist heel veel gevraagd, ook voor concoursen verder weg, Zelhem en Joure bijvoorbeeld...