Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SaskiaStar schreef:mo_van_dijk schreef:Hoe moeilijk is het om zelf de reglementen door te kijken en begrijpend te lezen?
Als je nieuw bent in de sport is dat soms best moeilijk om het begrijpend te lezen, en om te voorkomen dat het verkeerd gelezen is is uitleg vragen niet zo gek vind ik.
mo_van_dijk schreef:Omdat ik mij gewoon kan irriteren aan mensen die niet eerst zelf de moeite nemen om iets wat erg makkelijk is op te zoeken!
Dit is niet zo zeer uitleg, want dit staat heel duidelijk in de reglementen (en hierom dus een reglementsvraag)
En dan is deze ook nog eens erg handig: [WD-V] Frequently asked questions (22/8: starten met warm weer)
SaskiaStar schreef:mo_van_dijk schreef:Omdat ik mij gewoon kan irriteren aan mensen die niet eerst zelf de moeite nemen om iets wat erg makkelijk is op te zoeken!
Dit is niet zo zeer uitleg, want dit staat heel duidelijk in de reglementen (en hierom dus een reglementsvraag)
En dan is deze ook nog eens erg handig: [WD-V] Frequently asked questions (22/8: starten met warm weer)
Die kende ik ook nog niet, dank je.