Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alanta schreef:ambre schreef:Ik heb vaak zat 2 jury's in 1 proef.Dan is het raar als de 1 een 4 geeft voor een middenstap en de ander een 7.
Ja maar we hebben het hier hier over 2 proeven en 2 juryleden!
Alane schreef:een 4 en een 7, ligt er net aan welke jury op welk moment kijkt en vanuit welke hoek...
kijkt de 4-jury op het moment dat je paard onregelmatig of overhaast gaat, en de andere kijkt op dat moment net in het boekje, heb je bij de 7-jury mazzel gehad.
Yvonniej schreef:Alane schreef:een 4 en een 7, ligt er net aan welke jury op welk moment kijkt en vanuit welke hoek...
kijkt de 4-jury op het moment dat je paard onregelmatig of overhaast gaat, en de andere kijkt op dat moment net in het boekje, heb je bij de 7-jury mazzel gehad.
we snappen allemaal hoe het werkt. Alleen ik vind dat dit niet moet kunnen, en het lijkt erop dat er (zeker na het invoeren van de nieuwe proeven) heel andere verwachtingen zijn in B proeven.
rocksyboy schreef:Ben je na de tijd ook naar de jury geweest?? Dat zou ik zeker alle ruiters aanraden. En niet alleen met lage punten, maar ook bij hoge punten. Kun je altijd van leren.
beantsje schreef:Alane schreef:Als een jurylid consequent een 4 geeft voor het verkeerd aanspringen, dan is er toch niets mis mee...
Toch vind ik het dan bijzonder dat een ander jurylid voor het zelfde verkeerd aanspringen consequent een 1 geeft. (zeker in de B-pony's)
Yvonniej schreef:ik hou ook niet van feestjury's.
Maar ik hou ook niet van jury's die (metname) de B verkeerd beoordelen