Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daffodil schreef:Ik heb voor mijn paard van 1.84m een 1,5 paards Henra Buffalo, hoogte 232 en zat ruimte aan voor- en achterzijde. Overigens zonder zadelkamer want dat kost me teveel ruimte. Trek m met een Hyundai Santa Fe.
Hahahaha Ikke, de Panda voor de trailer??? Mijn panda past IN mijn trailer......
ikke schreef:Oakland1990 schreef:Met wat voor auto trekken jullie die grote trailers? Wij hebben er een VW Touareg voor maar die zuipt wel wat liters dan. Bedoeling is dat er later een Peugeot Boxer voor komt, maar dat is niet zeker of dat kan met zo'n grote trailer er achter?
Van een Touareg naar een Boxer?? Dat ga je 2km leuk vinden en daarna ren je gillend terug naar die Touareg.
Nog los van het feit dat die Boxer het zeer waarschijnlijk niet eens mag trekken, is het in verhouding tot de Touareg gewoon een zeepkist op wielen.
Ik heb ondertussen zo ongeveer alles voor een trailer gehad, van Fiat Panda tot Range Rover, het heeft een reden waarom ik onlangs weer een Range heb gekocht, ondanks het verbruik.........
Oakland1990 schreef:ikke schreef:Van een Touareg naar een Boxer?? Dat ga je 2km leuk vinden en daarna ren je gillend terug naar die Touareg.
Nog los van het feit dat die Boxer het zeer waarschijnlijk niet eens mag trekken, is het in verhouding tot de Touareg gewoon een zeepkist op wielen.
Ik heb ondertussen zo ongeveer alles voor een trailer gehad, van Fiat Panda tot Range Rover, het heeft een reden waarom ik onlangs weer een Range heb gekocht, ondanks het verbruik.........
De Boxer mag het sowieso trekken, hebben we net extra op gelet toen we hem kochten. Ik rij zelf nog niet, maar ik heb ook het idee dat die Touareg icm trailer toch wel comfortabeler is. Heeft iemand hem voor een Vitara gehad?
WolinLotte schreef:Even een stipje..
Ik heb een paard met een laadprobleem.. we vermoeden dat ze toch wel claustrofobisch is of bang is om niet meer weg te kunnen, wil dus in de toekomst een extra ruime trailer voor haar.. aangezien ze relaxter is dan..
Ben me een beetje aan het oriënteren.