poedersuiker-JURY!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:52

en ik ken beppies als jurylid en kan haar verhaal bevestigen

gamble

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:02

Ik heb het zondag andersom meegemaakt, de eerste proef ging echt beter dan de tweede. Ik had als doelstelling om in de ring te blijven ( hij springt er graag overheen) en dat hij niet weg zou springen bij iedere grasspriet die bewoog. Dat lukte goed maar de proeven gingen slecht, het was ook mijn eerste proef allertijden en dan gelijk buiten terwijl Gamble buiten niet echt te vertrouwen is. Wat blijkt de eerste proef 142 punten, zeer terecht en de tweede 155!!! Ik had ditmaal dus gewoon mazzel hoewel ik me nu afvraag of ze de papieren niet hebben verwisseld?!?!
Hoewel ik echt wel weet dat ik geen 155 punten met de proef heb verdiend staat het wel leuk op de uitslagenlijst *LOL* *LOL* *LOL*
Groetjes Gamble die dus zeer braaf is geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 21:10

haike"]
Kijk er nu een dag later al heel anders tegenaan. Gelukkig was ik zelf wel tevreden en zondag weer wedstrijd, dus hopelijk dan wel goede punten.

[quote="Anne schreef:
... en anders, ga lekker springen!

Dat lukt helaas niet met mijn pony, heb ik pas nog een topic over gestart.

[/quote]
Kan waarschijnlijk met haike nooit meer op concours, dus die volgende keer komt niet meer. Ongeluk gehad in de wei, kans op rijden is heel klein.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 08:52

Ja ik had in Moergestel ook een minder-leuke jury... Boos!
Ik ben gewoon héél hard afgerekent op het te diep lopen, want dat was ook het enigste commentaar.
Zondag heb ik selectie in Aalst en ik ga er gewoon voor, hopelijk heb ik dan een leukere jury. Schijnheilig

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 08:58

maar dat is niet zo raar Nathalie, dat mag gewoon absoluut niet, en zeker niet in de B. Vervelend, maar wel terecht.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 10:15

Ja maar ze hebben dus bij elk onderdeel een paar punten eraf gehaald. Had best minder gemogen vind ik dan..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 10:25

nee, dat is echt correct. Vervelend maar waar.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 00:07

Mijn vriendin heeft woensdag gereden en had allemaal vijven voor de galop. Toen ze aan de jury vraag waarom, hij sprong toch goed aan en bleef ook gewoon in de galop, zei de jury dat haar draf onvoldoende was en ze daarom voor de galop ook lage punten kreeg.
Zij kan dus beter een proef rijden die begint met galop, dan heeft ze daarvoor zevens en krijgt ze voor d'r drafwerk vast ook hogere punten?
Deze jury verdoet eigenlijk zijn tijd door 26 onderdelen te punten, alleen een algemene indruk had al volstaan.

Maar het blijft zo dat je soms niet de punten krijgt die je verdient, en soms niet de punten verdient die je krijgt.