Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Relaxed schreef:Ik kreeg vorige week een bevestiging voor een wedstrijd van komend weekend.. Stond in, aanvang 8.00 uur. Dus ik dacht, die beginnen mooi op tijd.. Kijk ik net op de startlijst, beginnen alle ringen gewoon om 8.30.. Maar goed dus dat ik keek, anders had ik er zeker rond 7.45 (of eerder) al gestaan..

Ook super natuurlijk).

TeeGee schreef:Ik weet ook nog steeds niet hoelaat ik zondag verwacht wordt, zou dat toch wel graag willen weten.
Citaat:ze mailen vaak en sturen dan een mail aan een heleboel juryleden tegelijk, ik antwoord steenvast met het feit dat ik verhinderd benen dat is trouwens ook zo'n frustratie
dan mailen ze een heleboel mensen voor 1 datum, ik kijk in agenda of ik kan, zet dag bezet met potlood, mail dat ik kan, krijg je een mail dat ze al iemand hebben
mail dan niet
Citaat:Ja dat had ik laatst ook, iemand mailde of ik op een bepaalde datum wilde komen jureren (indoor), ik antwoordde dat ik wel kon, maar toen kreeg ik al bericht dat ze al iemand hadden gevonden. Later zag ik dat ze de bewuste mail naar 8 juryleden hadden verzonden!!!
Relaxed schreef:Rianne, ik vind het ook een logische oplossing hoor. Ik verwacht alleen wel zsm een bevestiging of ik dan nog nodig ben, maar die heb ik eigenlijk ook altijd meteen erna wel gehad. Dan pas zet ik hem def in mijn agenda.
KarinvdM schreef:Ik geef toch de voorkeur aan telefonisch contact, dat praat wat makkelijker... Hoewel ik ook wel kan snappen dat dat soms wat lastig is, maar ik wil ook altijd graag weten om wat voor rubriek het gaat en als ik nog wat te kiezen heb vind ik het fijn om mijn voorkeur uit te kunnen spreken.