betalen van een paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 08:44

nadia_a schreef:
er moet toch iets zijn .
Bij voorbeeld van het rijden voor iemand zn paard en op wedstrijden uit brengen.
Hoe dat zit met geld enz

Zelf naast je eigen paard(en) nog paarden betaald in training nemen om de kosten van je eigen dier(en) te dekken. Maar dan moet je wel iets hebben waardoor het interessant is om paarden bij jou te stallen tegen een meerprijs en hoe onbekender je bent, hoe meer klanten je zult moeten aannemen dus dan zit je ook te kijken met een voltijdse baan ;)

annebe

Re: betalen van een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 05:06

Ikke@ Uhm.... jij krijgt je geld toch wel aangezien mensen niet meer zonder electra kunnen :D
Vind ik niet echt een sponsor?!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 16:08

annebe schreef:
Ikke@ Uhm.... jij krijgt je geld toch wel aangezien mensen niet meer zonder electra kunnen :D
Vind ik niet echt een sponsor?!

Wanneer jullie meer bokken, wordt er meer elektriciteit gevraagd, neemt de produktie toe en krijg ik dus een mooiere eindejaarsbonus. Kan ik een leuk stukje mijn paard van betalen..... :D Doe je me toch aardig sponsoren.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 16:43

Bij ons staan de pc's dag en nacht aan, dus of ik nou bok of niet... die electra betaal ik toch wel <LOL>

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 16:51

annebe schreef:
Bij ons staan de pc's dag en nacht aan, dus of ik nou bok of niet... die electra betaal ik toch wel <LOL>

Dank voor de sponsoring _/-\o_

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 16:57

Ik denk dat je ouders je enige sponsoren kunnen worden.
Mijn ouders sponseren ook nog alles bij mij totdat ik klaar ben met mijn studie en een full-time baan heb want eerder is het allemaal gewoon niet te betalen (zeker niet voor iemand van 15).

En voorderest hebben topsporters alleen sponsoren als bedrijven. En zoals de rabobank die nieuwe talenten sponsort met geld wat vooral naar trainingen gaat bij bekende trainers.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 17:09

__KELLY schreef:
Ik denk dat je ouders je enige sponsoren kunnen worden.
Mijn ouders sponseren ook nog alles bij mij totdat ik klaar ben met mijn studie en een full-time baan heb want eerder is het allemaal gewoon niet te betalen (zeker niet voor iemand van 15).

En voorderest hebben topsporters alleen sponsoren als bedrijven. En zoals de rabobank die nieuwe talenten sponsort met geld wat vooral naar trainingen gaat bij bekende trainers.

Die niet zelden zelf gesponsord worden door (bouw)bedrijven, zoals o.a. Anky.....