Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vibabu schreef:Alsof de verzekering gaat kijken of iemand een cap op heeft gehad of niet.... Als je er af bent gevallen en je heb je cap afgezet en je wordt opgehaald dan gaat de ambulancemedewerkers echt niet vragen of je een cap op heb gehad ivm verzekering. Of dat een verzekeringsbeambte langskomt aan je bed om te vragen of je je helm opgehad heb, zo niet, ben je niet verzekerd (en/of word je niet geholpen)
vibabu schreef:Alsof de verzekering gaat kijken of iemand een cap op heeft gehad of niet.... Als je er af bent gevallen en je heb je cap afgezet en je wordt opgehaald dan gaat de ambulancemedewerkers echt niet vragen of je een cap op heb gehad ivm verzekering. Of dat een verzekeringsbeambte langskomt aan je bed om te vragen of je je helm opgehad heb, zo niet, ben je niet verzekerd (en/of word je niet geholpen)
Stitchy schreef:vibabu schreef:Alsof de verzekering gaat kijken of iemand een cap op heeft gehad of niet.... Als je er af bent gevallen en je heb je cap afgezet en je wordt opgehaald dan gaat de ambulancemedewerkers echt niet vragen of je een cap op heb gehad ivm verzekering. Of dat een verzekeringsbeambte langskomt aan je bed om te vragen of je je helm opgehad heb, zo niet, ben je niet verzekerd (en/of word je niet geholpen)
Zeker vraagt het ambulance personeel na of jij een cap hebt gedragen of niet, stel je nou voor dat je een een of ander letsel aan je hoofd hebt.
Dan moet het ambulance personeel echt wel op de hoogte zijn van de situatie, tenminste zo heb ik het 2 keer meegemaakt.
Helma_Amber schreef:vibabu schreef:Alsof de verzekering gaat kijken of iemand een cap op heeft gehad of niet.... Als je er af bent gevallen en je heb je cap afgezet en je wordt opgehaald dan gaat de ambulancemedewerkers echt niet vragen of je een cap op heb gehad ivm verzekering. Of dat een verzekeringsbeambte langskomt aan je bed om te vragen of je je helm opgehad heb, zo niet, ben je niet verzekerd (en/of word je niet geholpen)
Nee, maar het gaat er meer om dat de kans op hoofdletsel met een cap kleiner is dan met een hoedje.
Het kan daarnaast net het verschil zijn tussen het wel of niet moeten bellen van de ambulance.
Stitchy schreef:Zeker vraagt het ambulance personeel na of jij een cap hebt gedragen of niet, stel je nou voor dat je een een of ander letsel aan je hoofd hebt.
Dan moet het ambulance personeel echt wel op de hoogte zijn van de situatie, tenminste zo heb ik het 2 keer meegemaakt.
Fitzroy schreef:Stitchy schreef:Zeker vraagt het ambulance personeel na of jij een cap hebt gedragen of niet, stel je nou voor dat je een een of ander letsel aan je hoofd hebt.
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het niet gevraagd werd door het ambulancepersoneel, terwijl ik toch even weg ben geweest.
Ik heb altijd het idee dat mensen die lager starten een beetje afgunstig zijn dat er in de Z met hoedje gereden mag worden en daarom willen dat de cap wordt ingevoerd ook voor het Z![]()
Maar natuurlijk zal iedereen beweren dat dat niet zo is
Ik hoop dat ze vooral hoedje niet gaan afschaffen anders heb ik niks om naar toe te streven
Vind nog steeds dat cap eigen keuze is. Ik vind toch dat je wat bereikt heb en vind het ook op z'n plaats als je met hoedje mag rijden. Maar dat is mijn mening
niet dat iedereen mij gaat aanvallen dat Z basis is vibabu schreef:Alsof de verzekering gaat kijken of iemand een cap op heeft gehad of niet.... Als je er af bent gevallen en je heb je cap afgezet en je wordt opgehaald dan gaat de ambulancemedewerkers echt niet vragen of je een cap op heb gehad ivm verzekering. Of dat een verzekeringsbeambte langskomt aan je bed om te vragen of je je helm opgehad heb, zo niet, ben je niet verzekerd (en/of word je niet geholpen)

Aranel schreef:Hihi dat mag ik niet starten met mijn haf (ze is te klein), dus ik hoopte de Z wel eventjes in vol ornaat te rijden.
Maar ik begrijp dat verenigingen het zelf mogen beslissen, dus hopelijk kan ik op mijn debuut zondag gewoon met hoedje starten
(zijn niet eens in de buurt gekomen wegens blessure
)