jouke_h schreef:Ik ben benieuwd wie er allemaal alleen naar buiten gaat en vanaf welke leeftijd je alleen naar buiten mocht.
Vrijdag waren we net op het wedstrijdterrein gearriveerd en ik kreeg een telefoontje van de dochter met wie ik mee was gereden. Ze was van haar ponie afgevallen toen ze alleen naar het bos was gegaan. Ponie de weg over gerend voor auto's langs. Nou zitten wij ook niet dicht bij het bos en moeten we nog een eind over de weg heen. Ik kon niet begrijpen dat zij (13 jaar) alleen naar buiten mag. Ik mocht het namelijk nooit en was ik al alleen in de bak dan moest ik maar bellen of 1 van mijn ouders kwam kijken. Wat vinden jullie hiervan??
Hmm, nou eerlijk gezegd snap ik het nu ook niet.
Maar ik was toch ook nog maar 14 toen ik naar buiten ging ALLEEN!
Achteraf zou ik zeggen wat ouder, want je ziet de dingen niet zoals het hoort.
Minder verantwoordelijkheden ed.
Maar ik denk dat het ook afhankelijk is van de ervarenheid die degene heeft opgedaan voor die tijd.
Groetjes
) Ik rij zelf wel meestal alleen buiten, mss niet zo verstandig maar ik voel me met mijn paard zekerder en zij is dat ook.. (lekker logisch he) Maar ik zorg wel dat iemand weet dat ik weg ben en welke route ik ongeveer neem, altijd een mobiel bij. Bij ons kan je eigenlijk alleen de polder in en rijd er wel redelijk wat verkeer, veel fietsers en wandelaars en boerderijen..
Al mocht dit niet van mijn moeder.. Ik deed het eigenlijk gewoon, slecht he..