GPA cap,, welke ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 23:21

Ik heb zelf sinds vorige week een GPA airskin (leather, bruin! :9 ) voor de wedstrijden - vind ze erg lekker zitten maar wel flink aan de prijs. al moet ik wel zeggen dat de imitaties ook al vrij prijzig zijn, dan geef ik liever meer geld uit voor een echte gpa :j

Afbeelding
deze dus,'in de winkel koste de niet-leren uitvoering 450 euro.. hoe duur de leren in de winkel is weet ik niet precies.. ik dacht 600 euro oid

maar daar heb ik hem dus niet gekocht!

Zarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 14:24

_pacific_ schreef:
Speed air voor maar 160..
Jee wat een koopje!

Haha ja mazzel :Y)

_pacific_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 21:06

Flutterby schreef:
Ik heb zelf sinds vorige week een GPA airskin (leather, bruin! :9 ) voor de wedstrijden - vind ze erg lekker zitten maar wel flink aan de prijs. al moet ik wel zeggen dat de imitaties ook al vrij prijzig zijn, dan geef ik liever meer geld uit voor een echte gpa :j

Afbeelding
deze dus,'in de winkel koste de niet-leren uitvoering 450 euro.. hoe duur de leren in de winkel is weet ik niet precies.. ik dacht 600 euro oid

maar daar heb ik hem dus niet gekocht!

Whow dus de leather kost meer dan 600??
Dat is me wat te veel :o

Nagini

Re: GPA cap,, welke ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:11

Even een vraagje aan de mensen hier..

Vind je het niet enorm zonde als je nu een keer hard van je paard afdendert? Want dan kun je je cap feitelijk weg doen.. en dan heb je er ''zoveel'' geld voor betaald.. (ik lees iets over 600 euro voor een cap.. Belachelijk)

Ik heb volgens mij die Harry's horse. Erg prettig ding! Zit goed en ''stevig'' en heb ook niet echt last van een zweethoofd.

XMaaiike

Re: GPA cap,, welke ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:23

dat vond ik nou ook altijd. nagini, kwamen in een winkel waar op alles 40% was, toen een gpa cap gekocht, harryshorse cap was af en zweette altijd heel erg. deze zweet daarantegen echt NIET. laat erg veel lucht door naar je hoofd! ik geloofde dat ook nooit, en vond het belachelijk veel geld, maar ben er ontzettend blij mee nu :D

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:31

Nagini schreef:
Even een vraagje aan de mensen hier..

Vind je het niet enorm zonde als je nu een keer hard van je paard afdendert? Want dan kun je je cap feitelijk weg doen.. en dan heb je er ''zoveel'' geld voor betaald.. (ik lees iets over 600 euro voor een cap.. Belachelijk)

Ik heb volgens mij die Harry's horse. Erg prettig ding! Zit goed en ''stevig'' en heb ook niet echt last van een zweethoofd.

vind GPA sowieso belachelijk duur, heb die van mij voor véél minder nieuw kunnen kopen (die bruinleren dus ;) )
anders was ik er ook nooit aan begonnen! heb er nog 2, een harry's horse (training&les) en een global (cross)

pieker er voorlopig ook nog niet over om met mijn gpa in de regen te rijden of ermee te gaan crossen ;)

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:35