Welke rijbroek voor vrouwelijk rond figuur en leren zitvlak?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Iris_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 00:26

De broeken van Nedhorse vind ikzelf (ronde vormen) erg fijn zitten, ik heb er een broek van met ruitjes en kunstleren zitvlak.. erg fijne broek voor in de zomer.

PinkyPie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 13:36

Ik ben ook op zoek naar een goede zomerbroek. Ik overweeg een Pikeur Daphne jeanslook, maar heb geen idee hoe die valt qua maat. Ik heb een Equitheme in de kast liggen (heel fijn) maat 44 en die zit prima (beetje ruim zelfs). Ik hoor hier overal dat Pikeur zo klein valt. Heeft iemand ervaringen met de Daphne ? Het probleem zit m bij mij vooral rond de buik (2 kinderen gehad ha ha). Ik ben niet heel groot, maar wel stevig gebouwd.
En zo'n leren zitvlak van kont tot kuit vond ik geen succes overigens. Heb er een van HH gehad maar die heb ik na 2x dragen weer verkocht.....

Alle tips welkom !

Monaparte

Re: Welke rijbroek voor vrouwelijk rond figuur en leren zitvlak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 21:41

Iedereen bedankt voor de tips! Ben vanmorgen naar Epplejeck geweest. Het zijn 2 HH collectie zomer 2010 geworden. Die met ruitjes ;) ! Niet duur en aangezien ik afval, is het wel handig ipv een dure pikeur. Die wordt het dan de volgende keer misschien ;).

Groeten Joyce