pijnlijke voorvoet tijdens en na het rijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxx_

Re: pijnlijke voorvoet tijdens en na het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 01:42

Hm, klinkt bekend. Ik heb het zelf ook, alleen trekt het bij mij nog verder door naar m'n schenen. Heel poedersuiker.
Maar ik heb zelf in m'n normale schoenen wel altijd zooltjes, omdat mijn voeten naar binnen staan. Ik zal die eens met rijden in m'n laarzen doen (stom dat ik daar niet eerder aan dacht) en dan laat ik wel weten of t beter gaat..

linnie28

Re: pijnlijke voorvoet tijdens en na het rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 09:09

misschien is het je eelt(of hoe je het ook schrijft) Ik heb niet zo heel veel eelt en ik heb dan ook wel eens pijn omdat je dan eigelijk niet echt een beschermlaag hebt!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 09:11

Mijn voeten zakken ook naar binnen en merk dat mijn voeten een stuk minder 'moe' zijn als ik gewoon met mijn Ariats gereden heb ipv met mijn rijlaarzen. Zit echt een fijn voetbed in die schoenen. Zeker rijlaarzen met een dunne en leren zool (weinig demping, vrij hard) zijn vervelend. Heb nu even Bow Balance beugels van Sprenger te leen en dat helpt ook echt goed :) Beugels zijn ook een stuk breder waardoor de druk beter over de bal van je voet wordt verdeeld.. :)