wedstrijdstress

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elodie1

Re: wedstrijdstress

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 12:52

Ik heb ook last van wedstrijd stress (rij al jaren wedstrijden en mag nu z2 gaan starten)
Mijn ervaring is wel dat als ik even een tijdje niet gestart is het erger is..
Zolang ik maar regelmatig blijf starten 1 a 2 keer per maand gaat het redelijk..
Al ben en blijf ik lijk wit als ik de ring in kom en misselijk..
S ochtends denk ik ook altijd van.. ooo waarom doe ik nou weer mee.. ik haat het!
En na mijn eerste proef gaat het al beter.. en na men 2e proef denk ik van joehoe dit is leuk nog een keer :D

Ik weet niet hoe vaak je start? Mischien ook iets vaker start.. zodat je een beetje “gewend”raakt?
Succes iig!

noorah89

Re: wedstrijdstress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 19:03

Bij mij helpt het als ik het gevoel heb dat ik zeer goed ben voorbereid. Ik rijd mijn proef nog eens de dag voordien, steek al mijn gerief al in de camion en dan voel ik me ontspannen... :)

joepluffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 19:31

Ik heb in september mijn eerste wedstrijd gestart en was ook echt heel zenieuwachtig. Dus ik in de auto naar de wedstrijd mijn lievelings liedje opgezet en super hard mee gezongen. Mijn pony rustig opgezadeld en met mn vader lopen kletsen die me de heltijd aan het lachen maakte en voor ik het wist zat ik er op en was ik aan het losrijden. Als je mensen om je heen hebt die je aan het lachen maken, dat helpt al heel veel :) . En zoals ik deed in de auto heel hard mee zingen met een leuk liedje, dan is je stress er zo uit :D !