Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Grit schreef:Bij mij was het ook "pats boem"![]()
Tig advertenties bekeken en weer weg geklikt. Maar twee paarden kwam eruit die me aantrokken. Bij een ben ik gaan kijken en toen was het raak. Gekocht en er ruim anderhalf jaar dolblij mee!
Scheelt denk ik wel dat ik verder geen sportambities heb, kan me voorstellen dat je dan nog kritischer bent op de mogelijkheden van een paard.

) Biieniie schreef:Grit schreef:Bij mij was het ook "pats boem"![]()
Tig advertenties bekeken en weer weg geklikt. Maar twee paarden kwam eruit die me aantrokken. Bij een ben ik gaan kijken en toen was het raak. Gekocht en er ruim anderhalf jaar dolblij mee!
Scheelt denk ik wel dat ik verder geen sportambities heb, kan me voorstellen dat je dan nog kritischer bent op de mogelijkheden van een paard.
Absoluut, ik wilde een potentieel goed reining paard (western) Hierdoor kom je in een hogere prijsklasse terecht en wil je dus echt waar voor je geld hebben. De klik, het passende karakter en potentie voor de toekomst, beenwerk, erfelijke aandoeningen etc ga je ook veel meer opletten. Voor mij werd dat meer een obsessie dan te kijken naar de klik en het karakter.
)

!