Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Dit heb ik heel lang geoefend Beauty is nu helemaal niet meer bang voor trekkers , soms wel als ze heel onverwachts langs komen rijden met heel veel vaart maar ze rent niet meer weg , raakt niet in paniek , maar kijkt meer even wat op.
StalDuijndam schreef:@ jes_sira: Bij ons minderen ze echt snelheid als je je hand op en neer beweegt dat hij moet afremmen! Als je gewoon duidelijk je arm opzij steekt!
jes_sira schreef:StalDuijndam schreef:@ jes_sira: Bij ons minderen ze echt snelheid als je je hand op en neer beweegt dat hij moet afremmen! Als je gewoon duidelijk je arm opzij steekt!
Bij ons helaas niet (drukke bollenstreek). Natuurlijk geldt dat niet voor elke bestuurder maar er zitten echt kl.... bij die als je vraagt te minderen met snelheid, juist gas geven.![]()
Maar volgens mij staat er wel duidelijk dat ik het trainen om van de angst af te komen bedoelde.
Ik weet dat in andere delen van het land de trekkerbestuurders en wielrenner een heel stuk vriendelijk zijn dan hier, maar ik denk niet dat ze een uurtje met een trekker stil willen gaan staan om je paard te helpen van zijn angst te komen.

Verkeerde woordkeuze.