Het ding wordt nat gespoeld met de douchekop en vervolgens royaal ingezeept met doucheschuim. Ik gebruik Dove…ruikt héérlijk!
Daarna royaal uitspoelen natuurlijk. Water aan de binnenzijde eruit knijpen, buitenzijde met je handen er stevig overheen wrijven. Daarna met de binnenzijde op de verwarming, verwarming aan en binnen een dag kan ik hem weer opzetten.
Ik doe dit nu al zo n 3 jaar en heb de cap dik 4 jaar en hij ziet er nog steeds prima uit, zit heerlijk, en nergens is de stof gaan loslaten van de cap af o.i.d. Moet ik wel zeggen dat ik mijn cap niet zomaar ergens neersmijt ofzo. Alleen soms wil het in mijn kastje nog weleens misgaan, komt er een halve bak zand in te liggen en dat vermengd met zweet, shampoo lucht etc…nee, niet bepaald aangenaam….
Het is overigens een Kavalkade en als ik zo eens de kwaliteit beoordeel samen met de prijs wat ik me ongeveer kan herinneren dat ik er toen voor betaald heb…wordt mijn volgende wéér een Kavalkade. Topcap!
Wel goed ingepakt in handdoekken en dan in het captasje, daarna veel handdoeken er bij in en dat ging prima
(naja niet bovenop, maar er bijgelegt) was binnen 4 uur droog
nodig gehad om te drogen!