Hopelijk neemt niemand dergelijk advies over. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Aukelizzy schreef:Als je haar in stal jaagt kun je toch gewoon de eigenaar vragen om het halster om te doen?
???? Kun je haar niet meer op het land zetten, omdat ze zich de volgende keer ook niet laat vangen. Goh, dat is een fijne oplossing. Sorry hoor, maar hier snap ik echt helemaal niets van. Dat mensen zo met paarden om kunnen gaan!!!! 
ashley1 schreef:Ja ik mag hopen dat TS ook wel snapt dat haar paard haar iets mee probeert te vertellen, maar voor je je er kan gaan verdiepen, zul je 'm toch eerst moeten vangen, linksom of rechtsom.
sabina1998 schreef:Maar in de wei kan je blijven rennen, daar maakt ze een spelletje van..
Ja maar bij Suus niet. Je moet haar vertrouwen om uperhaubt goed met haar om te kunnen gaan.
Dit doet ze gewoon soms en ze maakt er een spelletje van.
Ik vind niet dat je kan beoordelen hoe onze band is.
Wat die is echt heel goed.

Twiggy2008 schreef:Aukelizzy schreef:En dan is ze de stal ingejaagd en danAls je haar in stal jaagt kun je toch gewoon de eigenaar vragen om het halster om te doen????? Kun je haar niet meer op het land zetten, omdat ze zich de volgende keer ook niet laat vangen. Goh, dat is een fijne oplossing. Sorry hoor, maar hier snap ik echt helemaal niets van. Dat mensen zo met paarden om kunnen gaan!!!!