Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:....maar dan weet ik dat ik nooit geklasseerd ga zijn believe me en dat stoort me (shame on me) gewoon te weten dat ik op wedstrijd ga gaan en geen schijn van kans maak.
positief minded!! Omarlover85 schreef:E-E regionaal rijd ik. ik zou dan E-A regionaal of ineen A-L gaan rijden het aller laagste bij ons is subreg E-E hier beginnen de starters
Omarlover85 schreef:Gaat me niet om niet kunnen verliezen.Ik start niet het laagste niveau dus de reactie van denk aan de ruiters die voor de eerste keer starten klopt niet echt. Ik moet er echt serieus voor knokken om geklasseerd te geraken het is niet zo dat ik van zelf win. Ik toren dus niet met 10 procent hoger eruit. Ik heb een simpele pony zonder papieren die ik start als enige tussen de paarden! Ik werk ook super hard voor mijn punten!! Het gaat me er gewoon over dat ik bang heb om dat niveau hoger te gaan (stang en trens enz) omdat daar echt gigantisch sjieke paarden in mee doen met stamboom en dergelijke en ik het gewoon moeilijk heb met het gedacht dat ik nooit meer geklasseerd ga geraken!