, maar kan het dan zijn dat je misschien de verkeerde maat hebt? Bij zou er met geen mogelijkheid een bh onder passen.. Als dat wel zou kunnen, kan ik me voorstellen dat hij inderdaad niet voldoende steun geeft. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik snap je wel hoor, ik hou zelf ook niet van niet-voorgevormde bh`s. Ben toch wel blij dat ik mijn vraag hebt gesteld, want heb al wat goede opties nu. 
Zo langzamerhand kom ik tot de conclusie dat er weinig mensen zijn met 'punttieten' in hun sportbh! corinepgek schreef:Die bh die ik heb komt trouwens bij de livera vandaan, hebben ze standaard in de collectie in wit, zwart en huidskleur. Begint zeker vanaf 70 omtrek. Vandaag nog gekeken of ze nog een speciale uitvoering qua kleur hadden maar helaas niet.
Ik durf een bh niet online te bestellen, want het komt wel erg precies, dus Livera is ideaal. Er komen hier veel merken voorbij die ik niet ken trouwens.
(Bezit ik ook niet trouwens) Ik kan me er wel iets bij voorstellen trouwens, als je ziet hoe mensen erin geperst worden..
Stacey schreef:De beste sportbh is een bodyprotector.![]()
Ik rijd zelf met een shockabsorber en ik heb ook een Nike sportbh, maar die kan niet tippen aan de shockabsorber. Jammer is inderdaad dat je geen lage truitjes aan kan doen.
Zelf heb ik 'slechts' 75C, dus valt allemaal goed in te pakken.
Maargoed, die bodyprotector zorgt er wel voor dat het allemaal muurvast zit. Ik heb een Rodney Powell. Mijn stalhoudster kwam met dat verhaal aanzetten, nadat ze een klant in haar ruitershop had die dat vertelde. Daarvoor had ik daar nog nooit over nagedacht.

Annuhtjuh schreef:Ik loop al een tijdje te denken aan een sport-bh. Met mijn 70D rijd ik altijd 'gewone' Marlies Dekkers. Scheelt dat veel gehops met een sportbh? Ook als je in het dagelijks leven toch al goed ingesnoerd zit? Moet zeggen dat ik zelf nooit echt last heb tijdens het rijden, maar op sommige filmpjes ziet het er gewoon belachelijk uit
) stond, zou ik er dus echt zo snel mogelijk een aanschaffen! magic_lover schreef:Ik lees even mee, ben al tijden opzoek naar een sportbh met niet van die mega dikke of gekruiste bandjes, maar volgens mij zijn die haast onvindbaar...
Ik vindt dat zomers zo lelijk, als je dan een hemdje oid aan hebt met rijden, en dan alsnog van die mega dikke witte banden op je schouders hebt staan van de zon, ja ik weet het mierengen*k maar wie weet..
Dus als iemand nog een idee heeft waar die te krijgen zijn, wel goed steun geven maar niet te dikke bandjes, hoor ik het graag

Suus schreef:Ik heb een 75E en draag er eentje van
http://www.kiesdejuistesportbh.nl/
Ik heb ook een shockabsorber, die met het hoogste level. Je krijg inderdaad van die punttieten erin. Vreselijk, ik schaam me dan ook dood. Doe hem dan ook alleen in de winter onder een bodywarmer of dikke trui aan zodat je het niet ziet.
Draag je in de zomer dan een andere?
" Haha!
Bij mij zie je het ook meer vanaf de zijkant (met spiegeltjes dus
)
Dan heb ik gewoon de steun van mijn shockabsorber, maar dan weer rond geduwd door een andere bh