!Ik heb precies de zelfde plastron etc als jou. Dit dekje pas erperfect bij!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
hebben? Het is wel handig natuurlijk van HH, heb je gelijk alles bij elkaar en zit je niet zoals nu alles van verschillende merken bij elkaar te matchen.
Met van die blokjes, hebben ze in verschillende kleurtinten, misschien ook wel iets voor de mensen hier, kijk even op ooteman daar staan er al 2 op. Ik weet niet waar de mensen die ergens naar op zoek zijn wonen, maar kempisch ruiterhuis (veldhoven) heeft volgensmij veel verschillende tinten.
Hyposjuhhh schreef:Ik heb net een Eurostar dekje gekocht en een broek besteld, want die hadden ze niet meer met leren kont. Als het goed is is de broek van het weekend binnen, ik vind het ES dekje wel echt supermooiMet van die blokjes, hebben ze in verschillende kleurtinten, misschien ook wel iets voor de mensen hier, kijk even op ooteman daar staan er al 2 op. Ik weet niet waar de mensen die ergens naar op zoek zijn wonen, maar kempisch ruiterhuis (veldhoven) heeft volgensmij veel verschillende tinten.
kaatje77 schreef:Ik heb afgelopen zaterdag een broek besteld van Jumperking in champagne, past prima bij de anky shirts en rijhandschoenen die ik al heb.
Nog even naar de HKM fabriekswinkel (zit net over de grens bij mij) en ik ben helemaal compleet
kaatje77 schreef:Ja je kunt er als particulier terecht.
Winkel zit op het industriegebied bij Neuenhaus
Zo'n half uurtje vanaf Almelo ongeveer edit. lees dat je uit Emmen komt.
Is voo rjou zo'n 40 minuten, weet niet wat het richtste is, ik denk via Emlichheim

) en daar wilde ik een bijpassende rijbroek bij maar de HH is wat minder gelig/champagne en wat meer wit/creme
Broek van Eurostar, Handschoenen van Roeckl, Dekje van Eurostar en de plastron van Netson ofzo
Het is echt een crmeme set geworden, niet echt geel.
Dus dan heb ik een foto, anders maak ik er vandaag of morgen alsnog wel een. Ik heb er trouwens een blauw jasje bij, van Shires, op vakantie in Engeland gekocht