Champagne, creme, beige... Help!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jasterina

Re: Champagne, creme, beige... Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 16:18

schöckemohle :D!
Ik heb precies de zelfde plastron etc als jou. Dit dekje pas erperfect bij!

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 01:31

Harry's Horse heeft een complete crème wedstrijdset in het assortiment! Zowel voor ruiter als paard.

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:15

www.harryshorse.nl en dan onder prodsucten > creme collectie. Hele set compleet op elkaar afgestemd.

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:42

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 13:55

bedankt voor de tip, maar ik heb dus al een hele set behalve het zadeldek. daarnaast is de set van HH behoorlijk geel :)

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 22:55

Ik ga dit dus ook ff volgen, want ik ga ook ik het bruin/creme starten en wilde dus ook de Harry's Horse wedstrijdset kopen, maar heb een aantal foto's op internet gezien mij leek het ook behoorlijk geel (klopt dit?). Het paard dat ik ga starten heeft namelijk gewoon zwart tuig en daarom wil ik een bruin/zwarte cap en een bruin jasje met zwarte kraag....maar ik vind 't dan niet zo mooi om de rijbroek, plastron, dekje e.d. in het 'geel' te hebben...liever wat meer offwhite of creme.

Weet iemand toevallig of er nog meer merken zijn die zo'n wedstrijdset in het creme/cream/offwhite/champagne/wat-je-wil ;) hebben? Het is wel handig natuurlijk van HH, heb je gelijk alles bij elkaar en zit je niet zoals nu alles van verschillende merken bij elkaar te matchen.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 19:13

Ik heb broek, shirt & plastron van Anky, handschoenen van Roeckl en een PK pad.
De PK vind ik niet echt super mooi dus die ga ik nog eens inruilen.
Heb voor Anky gekozen omdat ik de broek erg mooi vond, alleen wijken shirt en plastron weer af wat kleur betreft, dus ga er niet zomaar vanuit dat alles van één merk dezelfde kleurtint garandeert.

Ik zou echt voor 't HK dekje gaan, is ook nog eens super chique. :)

x_MilouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 17:56

Ik heb net een Eurostar dekje gekocht en een broek besteld, want die hadden ze niet meer met leren kont. Als het goed is is de broek van het weekend binnen, ik vind het ES dekje wel echt supermooi :D Met van die blokjes, hebben ze in verschillende kleurtinten, misschien ook wel iets voor de mensen hier, kijk even op ooteman daar staan er al 2 op. Ik weet niet waar de mensen die ergens naar op zoek zijn wonen, maar kempisch ruiterhuis (veldhoven) heeft volgensmij veel verschillende tinten.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-10 22:47

ik ga waarschijnlijk voor de HKM zowel dressuur als springchabrak in champagne... lastig hoor als je perse wat anders wil ;)

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-10 22:52

Ik heb afgelopen zaterdag een broek besteld van Jumperking in champagne, past prima bij de anky shirts en rijhandschoenen die ik al heb.
Nog even naar de HKM fabriekswinkel (zit net over de grens bij mij) en ik ben helemaal compleet :Y)

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:17

Hyposjuhhh schreef:
Ik heb net een Eurostar dekje gekocht en een broek besteld, want die hadden ze niet meer met leren kont. Als het goed is is de broek van het weekend binnen, ik vind het ES dekje wel echt supermooi :D Met van die blokjes, hebben ze in verschillende kleurtinten, misschien ook wel iets voor de mensen hier, kijk even op ooteman daar staan er al 2 op. Ik weet niet waar de mensen die ergens naar op zoek zijn wonen, maar kempisch ruiterhuis (veldhoven) heeft volgensmij veel verschillende tinten.

Eurostar heeft ook een heel mooi wedstrijdshirtje in champagne.....

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 13:18

kaatje77 schreef:
Ik heb afgelopen zaterdag een broek besteld van Jumperking in champagne, past prima bij de anky shirts en rijhandschoenen die ik al heb.
Nog even naar de HKM fabriekswinkel (zit net over de grens bij mij) en ik ben helemaal compleet :Y)

Waar zit die fabriekswinkel precies? En kan je daar als particulier ook terecht?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 20:01

Ja je kunt er als particulier terecht.
Winkel zit op het industriegebied bij Neuenhaus :Y)
Zo'n half uurtje vanaf Almelo ongeveer edit. lees dat je uit Emmen komt.
Is voo rjou zo'n 40 minuten, weet niet wat het richtste is, ik denk via Emlichheim O:)

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 21:04

CarolineP schreef:
Eurostar heeft ook een heel mooi wedstrijdshirtje in champagne.....

voor de liefhebber: die heb ik te koop in maat 38

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-10 22:52

kaatje77 schreef:
Ja je kunt er als particulier terecht.
Winkel zit op het industriegebied bij Neuenhaus :Y)
Zo'n half uurtje vanaf Almelo ongeveer edit. lees dat je uit Emmen komt.
Is voo rjou zo'n 40 minuten, weet niet wat het richtste is, ik denk via Emlichheim O:)

In juni zijn we een week in Almelo ( jij ook zie ik in je onderschrift!) Kunnen we mooi eens langs gaan.Heb je ook een straatnaam? Of is het een klein industriegebiedje?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 00:30

Caroline, van Almelo rijd je naar Tubbergen en dan naar Uelsen, immer gerade aus tot aan een rotonde, daar ga je links, dan de volgende rotonde rechts, dan nog een rotonde links en over de brug direct links en dan rechts het industriegebied op en dan is het bij de wasboxen aan je rechterhand, kan haast niet missen :Y)
Het ligt tussen Neuenhaus richting Veldhausen. ;)

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 00:55

Toevallig heb ik het net even op Google opgezocht en vanuit Emmen is het veel dichterbij dan vanuit Almelo :D . Dus wordt het geen uitje tijdens de ARD ;)

Is het daar trouwens goedkoper dat in Ned in de winkel?

Heb je de datum gezien???? :D

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:14

32 maart, wat een lol _O-

En vanuit Emmen is het idd dichterbij ;)

Winkel is niet altijd geopend, geloof wel op zaterdagochtend, maar ik weet het niet zeker :o

sb300786

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 18:13

Eurostar Sahne past ook erbij!

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 18:15

Set van HH vind ik juist níet geel, had wel wat geler mogen zijn.
Had al een champagne HKM dekje (welke overigens errrrg mooi is :+: ) en daar wilde ik een bijpassende rijbroek bij maar de HH is wat minder gelig/champagne en wat meer wit/creme

Ben wel benieuwd naar een foto van je set als hij 'af' is :D
Wat voor rijbroek neem je erbij?

CarolineP

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 18:37

Pikeur heeft ook een hele mooie champagne rijbroek, HKM trouwens ook, maar de Pikeur is mooier.. Wel wat prijzig, maar heel mooi!

x_MilouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 20:50

Ik heb mijn hele set bij elkaar :D Broek van Eurostar, Handschoenen van Roeckl, Dekje van Eurostar en de plastron van Netson ofzo :P Het is echt een crmeme set geworden, niet echt geel.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 15:30

Foto :P O:)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-10 17:11

jaaa, foto! Mijn set is nu bijna compleet. de zadeldekken zijn onderweg (dressuur en springen) en mijn jasje ligt bij een naaiattelier om ingenomen te worden en dan hoop ik volgende week alles compleet te hebben! de 24e gaan we er waarschijnlijk voor het eerst mee op pad :)

x_MilouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 08:19

Ik moet vandaag kur op muziek rijden, en er staat als het goed is een fotograaf bij het springen, verwacht eigenlij kwel dat die even naar de kur komt O:) Dus dan heb ik een foto, anders maak ik er vandaag of morgen alsnog wel een. Ik heb er trouwens een blauw jasje bij, van Shires, op vakantie in Engeland gekocht :D

O, en trouwens, iemand zou mijn kur filmen :+