Je ziet het niet heel goed maar hier foto van beide:
De Niro:
Rectilligne: (hoogte is voor mij te kort)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mosh schreef:Wat dachten jullie van de Petrie Olympics ?
Qua uiterlijk doen ze niet onder voor de Petrie Anky Elegance's. Ze glimmen alleen iets minder doordat het rundsleder is en de Elegance's zijn dus van kalfsleer.
Heb de Elegance's voor wedstrijden en de Olympics voor thuis, zijn allebei lekker stevig, dus echt verschil is er niet!
De Olympics zijn € 350,- en dat vind ik niet duur!!

Remember schreef:joycie17 schreef:Heeft petri niet zo'n model ontwikkeld in samenwerking met Anky. Kan even niet op de merknaam komen maar had een rits aan de voorzijde! Vriendin van mij had deze en vind ze erg mooi staan!
Anky Elegance denk ik, dat is eventueel een optie, maar die heb ik al een keer aan gehad en die pasvorm was het toch niet helemaal voor mijn voeten/kuiten....lonnie schreef:dus dat wordt een boeiende zoektocht!
Daarom vraag ik het hier ook!
Königs Sir heeft harde schacht en kalfsleer binnenkant, maar ik vind daar een beetje weinig boog op zitten
. Dit komt omdat daar de schacht nog steeds hard is, eigenlijk is het leer alleen bij de voet zacht. 

Renske_ schreef:Remember, Je zal met jouw benen (half)maatwerk nodig hebben, dan kom je voor de Olympic rond/net over de 400 en voor de Allure op de 550,- euro
Duur zijn ze toch, en ik zou dan écht die 100 extra uitgeven voor de Allure's!
!Citaat:De Dublin is gemaakt van zacht rundleer, gladde uitvoering, geheel gevoerde kalfsleren schacht, rits tot zool i.p.v. balein, nauwer rond de enkels, spoorknobbel, elegante carree leest, comfort inlegzool, antislip loopzool, Ago lijmzwick verwerkte loopzool. De laars is overigens zonder kleur toeslag leverbaar in bruin en cognac.

Cerize schreef:Parlanti maakt prachtige laarzen.
Kalfsleer met harde buitenkant en dressuurboog.
Ik heb ze met een lak kap genomen. Eigenlijk is het een De Niro laars maar Parlantie kan de buitenkant verharden zodat je laars keurig recht blijft staan.
Zal eens een foto opzoeken.

LiSSy schreef:de rectiligne hannover is misschien ook wel wat voor je.
kalfsleren laars en hoge boog en rits schuinvoor. daardoor is hij heel smal op de enkel. kosten rond de 400 euro
ik heb smalle kuiten (kuitmaat 34/35) en ik had nog niet eens de smalste maat bij mijn voetmaat 39
)
Appiehappie schreef:Die rijlaarzenfabrikant in Krefeld van een paar posts terug is de firma Kempkens. Website: http://www.reitstiefel-kempkens.de, maken heel wat modellen en alles is sowieso maatwerk. Super elegant, machtig mooi afgewerkt en superieur leer.
Oh ja, niet onbelangrijk: Kempkens zijn ontzettend dure laarzen!
Maar als budget geen punt vormt, kan je het altijd proberen natuurlijk.

) 
! Alleen nog geen zicht erop wanneer deze leverbaar gaat worden...