Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

DDW1190 schreef:er zijn altijd mensen die commentaar geven, maar het zijn ook altijd dezelfde die wat te zeggen hebben.
als ik straks ooit wel met mijn haflinger dressuur ga rijden bij de paarden weet ik nu al dat ik allemaal reacties krijg.
maar ik ga me ook helemaal niet verontschuldigen, want het is toch jouw paard en jij hebt er plezier mee.
biesje schreef:die ruin die ik voor mijn vader rij (orame x jasper) had OCD daar is hij aan geopereerd maar durven nog niet met hem te springen hij heeft namelijk veel schade opgelopen in zijn gewrichten.
maar dressuur doet hij ook echt goed. hele ruime gangen en een super grote galop!!
misschien moet ik maar met ham gaan starten vanmiddag i.p.v. met die zwarte hahaha (gister een ramp generale gehad hahah)
ambre schreef:biesje schreef:die ruin die ik voor mijn vader rij (orame x jasper) had OCD daar is hij aan geopereerd maar durven nog niet met hem te springen hij heeft namelijk veel schade opgelopen in zijn gewrichten.
maar dressuur doet hij ook echt goed. hele ruime gangen en een super grote galop!!
Daar staat orame ook wel om bekend,helaas.
Mooie paarden trouwens,nix mis mee,kunnen makkelijk naar dikke Z lopen.
Sannnn schreef:Ik hoor het juist andersom.
Mijn paard is dressuur gefokt, Osmium (Ferro) . Haar moeder komt van Purioso. Dus ook niet heel dressuurgefokt.
Maar ik rij er dressuur mee en ga er ook mee springen en crossen. Heb veel commentaar gekregen, vooral in het begin. Waarom ik met een dressuurpaard ging springen?
Ach, maak me er niet druk om. Ze kan prima springen. Zien ze van de zomer op het concours wel!![]()
Zolang ik maar plezier heb
.